دایی: جبران عقب ماندگی نفت دشوار است/ مسئولان باشگاه انتظارات به جایی دارند

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: نفت نسبت به سایر تیم ها عقب تر است و برای جبران این عقب ماندگی کار سختی داریم.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علی دایی درباره حضورش در نفت تهران گفت: باشگاه نفت به دلیل مشکلاتی که داشته زمان زیادی را از دست داده است. این تیم نتوانست تمرینات خود را د زمان مناسبی شروع کند. تمرینات جدی ما از امروز آغاز شده اما امید زیادی به جبران این عقب ماندگی داریم. برای این کار باید فشار تمرینات خود را بیشتر کنیم.
 
وی افزود: جبران عقب ماندگی کار ما را سخت می کند اما بازیکنان خیلی خوبی داریم و در صدد هستیم این تیم را به بهترین شکل ببندیم. در زمان باقی مانده باید بین بازیکنان نفت هماهنگی لازم به وجود بیاید و در هفته های ابتدایی لیگ هم بازیکنان را به آمادگی لازم می رسانیم
 
دایی درباره بازیکنان مدنظر خود بیان کرد: بازیکنانی که در نفت باقی مانده اند کیفیت بالایی دارند و جزو بهترین های فوتبال ایران هستند. تمام تلاش خود را به کار می گیریم از بازیکنان ایرانی استفاده کنیم اما در صورت نیاز به یقین بازیکنان خارجی کارآمد هم جذب خواهیم کرد.
 
سرمربی نفت درباره برگزاری اردوی نفت گفت: زمان کمی تا شروع لیگ باقی مانده و ما فرصتی برای برگزاری اردوی خارجی نداریم. البته احتمال دارد اردویی چهار پنج روزه، اطراف تهران داشته باشیم.
 
دایی درباره انتظارات مسئولان باشگاه نفت اظهار کرد :صحبت های خوبی با مسئولان باشگاه داشته ام. مسئولان نفت از تیمی که به بخش خصوصی واگذار شده انتطارات به جایی دارند و البته به نظر من این انتظارات باید به همین صورت باشد.
 
وی درباره غیبت امیرارسلان مطهری و عباس بوعذار در تمرینات نفت گفت: مطهری امروز با ما صحبت کرد و قرار شد از یک شنبه به تمرینات نفت اضافه شود. درباره بوعذار هم باید بگویم رفتن وی به استقلال خوزستان منتفی شده و از امروز با ما تمرین می کند.
 
سرمربی نفت درباره این که آیا احمد آل نعمه جزو بازیکنان مدنظر وی قرار دارد یا خیر، بیان کرد: به هیچ وجه اینگونه نیست که آل نعمه در لیست نفرات مدنظر من جایی نداشته باشد. وی از مدافعان خوب فوتبال ایران است و در نفت به ما کمک خواهد کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار