بانک پارسیان اعلام کرده بود که بازپرداخت سپرده‌های موسسه مالی ثامن الحجج توسط این بانک انجام خواهد شد اما مشتریان از روند اجرای این امر ناراضی اند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از تدبیر بانک مرکزی و انتخاب بانک پارسیان به عنوان بانک عامل جهت تعیین تکلیف سپرده‌های موسسه ثامن الحجج، این مطالبه شکل گرفته بود که گویا قرار است موسسه یادشده در بانک پارسیان ادغام شود و حتی کارمندان ثامن الحجج هم به استخدام بانک پارسیان در آیند.

روند بازپرداخت سپرده‌های موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج به کجا رسید؟

بانک پارسیان طی اطلاعیه های اعلام کرده بود که  بازپرداخت سپرده‌های موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج بر اساس مبالغ خرد توسط بانک پارسیان انجام خواهد شد و این روند ادامه پیدا خواهد کرد و همزمان دارایی‌های ملکی و املاک و مستغلاتی که متعلق به این موسسه است شناسایی‌ شده و به مرور به‌ وجوه نقد تبدیل و در پرداخت مابقی وجوه سپرده‌گذاران به کار گرفته خواهد شد ولی مدتی است که سپرده گذاران ثامن الحجج با تجمع در شهرهای مختلف نارضایتی خود را از پرداخت ها به شیوه های مختلف به نمایش گذاشته اند.

مثلا در لرستان چندی پیش تجمع بزرگی در مقابل بانک پارسیان اتفاق افتاد و یکی از سپرده گذاران که مبلغی در این موسسه در شهرستان خرم آباد سپرده‌گذاری کرده است گفت: وقتی برای دریافت پولم به این بانک مراجعه کردم از پاسخ رئیس شعبه شوکه شدم چرا که وی می گفت باز پرداخت پول به شما فعلا امکان ندارد!

در این رابطه ضمن ارسال ایمیلی حاوی شکایت این مخاطب، از مسئولان بانک پارسیان خواستیم توضیح دهند.

پاسخ مدیر عامل بانک پارسیان به این مشکلات چه بود؟

پرویزیان: مشتری‌های بانک پارسیان صبور باشند!

اینگونه نارضایتی ها و اعتراض‌ها در شرایطی انجام می‌شود که موسسه ثامن الحجج مجوز از بانک مرکزی ندارد و آینده‌ای مبهم برای بازگرداندن منابع متعلق به سپرده‌گذاران متصور می شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار