نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی وامام جمعه مشهد گفت :در موضوع موسیقی هرکسی تابع مرجع خود و فتوای مرجع خود است اما کنسرت تنها موسیقی نیست، کنسرت حاشیه‌ای دارد که آن حاشیه ابتذال آفرین و عامل غضب خدا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آین الله علم الهدی صبح امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر در حرم امام رضا(علیه‌السلام)، افزود : این‌که یک‌مرتبه یک عده فریاد می‌کشند، کف می‌زنند و سوت می‌زنند و اظهار هیجان می‌کنند، این هیجان شکلی از گناه و غضب خداست که در زندگی اجتماعی ما بروز کرده است.

وی گفت : کسی با خوشی مردم مخالفت نیست، اما این عین ناخوشی است، عین آلودگی است که جامعه را فاسد می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود:کنسرت شیرینی برای جوان ندارد، حلاوت ندارد، این حلاوت شیطانی است که بر جوان وارد شده و فکر می‌کند شیرین است.

آیت الله علام الهدی تصریح کرد : خدایا تو شاهدباش مقابل چشم امام معصوم وحجت خدا،باکمال بی‌باکی عرض می‌کنم کنسرت ابتذال است واجرای آن دراین شهر،بی‌حرمتی وجسارت به امام رضا است.

وی با بابیان این‌که بزرگ‌ترین دستاورد یک ماه روزه‌داری، بریدن از غیر خدا است، گفت: ماه مبارک رمضان، روزها را روزه گرفتیم، شب‌ها را به تهجد و نوافل گذراندیم، بزرگ‌ترین دستاورد یک ماه بندگی در درگاه خدا این است که در عرصه زندگی از غیر خدا جدا شویم و به خدا وابسته شویم.

امام جمعه مشهد افزود :در زندگی اجتماعی هم باید از غیر خدا ببریم، جدا شویم و به خدا وصل شویم، از غیر خدا بریدن هم در عرصه سیاسی، هم فرهنگی و هم عرصه اقتصادی که خوشبختانه در عرصه سیاسی نتیجه رهبری‌های داهیانه امام بزرگوار، مقام معظم رهبری و در فرایند جانبازی‌ها و فداکاری‌های شهدا و جانبازان ما، این موفقیت برای ما حاصل است.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه تنها مردمی هستیم در کره زمین که در عرصه سیاسی از غیر خدا بریدیم، به استکبار پشت پا زدیم، قدرت‌های سیاسی استکباری را در زیر پا نرم کردیم گفت : خوشبختانه استکبارستیزی ما روی کره زمین، استکبار را قدم‌به‌قدم عقب رانده است اما در عرصه فرهنگی، آنی که مهم است باید از غیر خدا ببریم و به خدا وصل شویم.

وی با بیان اینکه ورزش، جریان مقدسی است، حتی ورزش قهرمانی مقدس است چون مشوق نسل جوان برای سلامتی، ورزش و حفظ صحت است افزود : اگر قرار شد در کنار اجرای برنامه ورزش قهرمانی، یک عده دختر و پسر کنار هم جمع شوند، یک عده دختر و زن هیجان پیدا کنند، کف بزنند، سوت بکشند و به هوا بپرند، می‌شود ابتذال و ابتذال مظهر گناه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت :متأسفانه در این مملکت، در شب‌های ماه مبارک رمضان که ماه فضیلت و عبادت بود، این ابتذال را در این کشور ایجاد کردند، این مسؤولین که دست به این کار می‌زنند باید بدانند که در جهنم جایشان تنها جای گنه‌کار نیست بلکه جایشان جای کسانی است که مسیر اسلام را منحرف کرده‌اند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۶ تير ۱۳۹۵
کنسرت هیچ حاشیه ای نداره