عضو حزب اعتماد ملی گفت: مسئله فیش‌های حقوقی نباید دستاویزی برای تسویه‌ حساب‌های سیاسی و اختلافات جناحی شود.

الیاس حضرتی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به محورهای فرمایشات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر در رابطه با فیش‌های نامتعارف حقوقی گفت: دریافت حقوق‌های کلان مسئولان آفت بزرگی است که دو بعد دارد.

عضو حزب اعتماد ملی با اشاره به اینکه بعد اول سوء استفاده از قانون و حیف و میل بیت‌المال است، اظهار داشت: ترویج مسابقه مادی‌گرایی و اشرافی‌گری در بین مسئولان، مشکل بزرگ‌تری است.

وی با بیان اینکه سطح زندگی مردم و فقیر بودن آنان دردی بزرگ است، تصریح کرد: درد عمیق‌تر و خطرناک‌تر این است که مسئولان یک مملکت در خط رفاه‌طلبی و اشرافی‌گری حرکت کنند.

حضرتی با اشاره به اینکه جرقه خوردن برخورد با دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی امری مبارک است گفت:  باید کلیه بخش‌های نظام اعم از دولتی و غیردولتی مورد بازسازی و پالایش درونی قرار گیرند و باید بررسی شود که در این مسابقه اشرافی‌گری چه کسانی گوی سبقت را می‌ربایند.

عضو حزب اعتماد ملی با تاکید بر اینکه خلاصه کردن فیش‌های حقوقی کلان در حرکت‌ها و اختلافات جناحی، ظلم به انقلاب و کشور است اظهار داشت: موضوع دریافت حقوق‌های کلان، اصولگرا و اصلاح‌طلب یا دولتی و غیردولتی ندارد.

حضرتی با بیان اینکه این مسئله نباید دستاویزی برای تسویه‌ حساب‌های سیاسی شود اظهار داشت: بیماری دست درازی به بیت‌المال اختصاص به دولت و وزارتخانه خاصی ندارد بلکه نشات گرفته از غرق شدن بسیاری از مسئولان در رفاه‌طلبی است.

وی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ زندگی ساده در جامعه نهادینه شود گفت: اگر کسی خواستار زندگی اشرافی‌گری است می‌تواند از مسئولیتی که دارد کنار برود چرا که زندگی توام با اشرافی‌گری زینده مسئولان نظام جمهوری اسلامی نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار