آبادان؛

تبدیل شدن اروند کنار به شهرستان

نمایندگان مجلس برای شهرستان شدن اروند‌کنار اقدام کنند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه اروندکنار گفت: این بخش برای برون رفت از مشکلات و کاستی‌های موجود باید به شهرستان تبدیل شود.

حجت‌الاسلام مهدی محمدی‌پور در خطبه‌های نماز عید سعید فطر ضمن تبریک این عید بزرگ افزود: خداوند از مسلمانان اتحاد و همبستگی را خواسته است که تمرین و نمود عینی آن در نمازهای جمعه؛ جماعت و عیدها بروز دارد.

وی گفت: خداوند بزرگ امر به جماعت یعنی امر به اتحاد می‌کند و امیدواریم مسلمانان با حضور در جماعات آمادگی و اتحاد خود را حفظ کنند تا در رکاب حضرت ولی‌عصر (عج) آماده جان‌فشانی باشند.

امام جمعه اروندکنار افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی وعده‌هایی را که به مردم اروندکنار دادند فراموش نکنند و مردم با مراجعه به دفتر امام جمعه و جاهای مختلف درخواست‌های خود و قول‌های نمایندگان را پیگیری کنند و من نیز این خواسته مردم را به نمایندگان منتقل می‌کنم.

محمدی‌پور گفت: شرایط اروندکنار عادی نیست و عزم جدی می‌خواهد، مسئولان بخش تمام تلاش خود را می‌کنند اما نیازمند کمک هستند؛ چون واقعا امکانات کم است و شما نمایندگان باید به یاری آنها بیایید تا محدودیت‌ها جبران شود.

وی افزود: تقاضا می‌شود نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی جلسات مرتبی با مسئولان بخش داشته باشند، زیرا مشکلات آب، اشتغال؛ بندر و... از مشکلات جدی بخش است که نیاز به چاره‌اندیشی دارد.

امام جمعه اروندکنار گفت: دیگر خواسته مهم مردم شهرستان شدن اروندکنار است تا حل مشکلات سریع‌تر شود و از نمایندگان درخواست جدی داریم که شهرستان شدن اروند کنار را پیگیری کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، اروندکنار ، نماز ، عزم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.