تیم ملی بسکتبال ایران دقایقی پیش در دومین مسابقه از رقابت های انتخابی المپیک در ایتالیا، بازی را به تیم ملی مکزیک واگذار کردند.

بلند قامتان از صعود باز ماندند به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان: ملی پوشان کشورمان در دومین و مهم ترین بازی خود به مصاف تیم مکزیک رفتند و بازی را با نتیجه ی 75 بر 70 واگذار کردند.

ملی پوشان کشورمان که در بازی نخست مقابل تیم قدرتمند یونان نتیجه را واگذار کرده بودند، در این مسابقه با همان ترکیب بازی قبل یعنی بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، ارسلان کاظمی، اوشین ساهاکیان و حامد حدادی به میدان رفتند که در نهایت شکست خوردند.

در کوارتر اول با یک حرکت شایسته از کاپیتان حدادی بازی آغاز شد. اما چند دقیقه بعد مکزیکی ها بازی را در اختیار گرفتند.

دقایقی از بازی نگذشته بود که ارسلان کاظمی مصدوم شد و مشایخی جای او را گرفت.

مکزیکی ها همچنان در امتیاز آوری موفق بودند تا اینکه جمشیدی با یه پرتاب سه امتیازی، کشورمان را به امتیاز 7 رساند و به همین ترتیب بازی ادامه پیدا کرد تا نتیجه ی کوارتر اول با نتیجه ی 17 بر 14 به سود تیم مکزیک به پایان رسید.



کوارتر دوم بازی را ایران بهتر آغاز کرد و حامد حدادی همانند کوارتر اول، نخستین امتیاز بازی را از آن خود کرد. عدنان دورقی هم در این کوارتر به جای اصلانی وارد زمین شده بود. ملی پوشان، این کوارتر را با تمام قدرت بازی کردند اما با نتیجه ی36 بر 26 به سود مکزیکی ها نیمه ی دوم بازی به پایان رسید.

در نیمه دوم و کوارتر سوم ایران با یک چهره ی جدید وارد میدان شد و حسن ‌زاده جای کاپیتان حدادی را گرفت و کاظمی نیز دوباره به زمین بازگشت. این تغییرات باعث شد که کوارتر سوم با نتیجه ی 53 بر 47 به سود مکزیک خاتمه یابد.

در کوارتر چهارم، دقایقی شانس با ملی پوشان یار بود و پرتاب پیاپی بهنام یخچالی همه را شوکه کرد و ایران را از حریف پیش انداخت. اما با حمله ها ی خوب مکزیکی ها و گرفتن پنالتی توانستند از تیم ایران پیشی بگیرند و با نتیجه ی 75 بر 70 شاگردان بائرمن را شکست دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار