فرماندار شهرستان بستان آباد گفت :باتوجه با اینکه برخی از روستاهای این شرستان شهرستان بر روی زاغه ها قرار گرفتند افزود:این روستاها در برابر زلزله مقاوم نبوده و باید برای جابجایی آنها برنامه ریزی اساسی صورت گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛علی بدر شکوهی در همایش دهیاران بخش مرکزی شهرستان بستان آبادگفت :دولت برای مقاوم سازی اعتباراتی در بخش مسکن تدارک دیده که روستائیان باید از این تسهیلات استفاده کنند.

 وی لزوم توجه دهیاران را به نگهداری از پروژه های ملی و محل خواستار شد و افزود:گاها برای پروژه ها اعتبارات عظیمی صرف می شود ولی در نهگداری آنها دچار مشکل می شویم.

وی با بیان اینکه غفلت از کار فرهنگی خود عاملی برای ابتر ماندن بستر های توسعه خواهد بود افزود:باید تلاش شود پروژه ها با پیوست فرهنگی باشند.

بدر شگوهی با اشاره به هدر رفت آب شرب در روستاها نیز اشاره کرد و افزود:متاسفانه در بخش کشاورزی و دامداری بیشترین هدر رفت آب را شاهد هستیم.

بدرشکوهی جذب سرمایه گذار در روستاها را با استفاده از ظرفیت های دهیاران را مهم عنوان کرد و افزود:صنایع تبدیلی حلقه مفقوده بین اشتغالزایی و تولید سرمایه در برخی از روستاهای ما می باشد.

وی دهیاران را حلقه اتصال بین نهاد های دولتی و مردم عنوان کرد و افزود:دهیاران باید تلاش کنند در راستای حل مشکلات مردم با ادارات و نهاد های دولتی همکاری جهادی داشته باشند.


انتهای پیام/ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.