در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

شناسایی سر شاخه های قاچاق ارز با بهره مندی از ظرفیت های اطلاعاتی

دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران گفت: در شناسایی سرشاخه های قاچاق ارز از ظرفیت های اطلاعاتی و امنیتی استان تهران بهره برده ایم.

شناسایی سر شاخه های قاچاق ارز با بهره مندی از ظرفیت های اطلاعاتیعلی اکبر پوراحمدنژاد دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: در رابطه با موضوع قاچاق ارز میان  آنچه که مردم فکر می کنند و آنچه که در خفا انجام می شود فاصله زیادی وجود دارد.

وی با بیان اینکه از سال گذشته طرح مبارزه با قاچاق ارز را در سطح استان آغاز کرده ایم، گفت: در این راستا جهت افزایش اطلاعات و برای شناسایی سرشاخه ها با همکاری و هماهنگی 3 دستگاه عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پیگیری های لازم در حال انجام است.

دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران افزود: در برخی از موارد قاچاق ارز مربوط به خارج از استان است که هم اکنون این موضوع پیگیری می شود.

دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران در ادامه تصریح کرد: در اینگونه پرونده ها  اقدامات برخوردی انجام شده، اما هنوز برای اعلام نتیجه نهایی و قطعی حکم قضایی برای آنها صادر نشده است. 

پوراحمدنژاد گفت: در این راستا از ظرفیت ساختارهای اطلاعات استان، دستگاه های امنیتی و پلیس آگاهی تهران بزرگ در حوزه شناسایی سر شاخه های نامشخص و مخفی بهره مند شده ایم اما به دلیل اینکه قاچاق ارز در خارج از استان صورت می گیرد یک همکاری در قالب کشوری و خارج از استان شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه اقدامات عینی در حوزه اماکن عرضه ارز و دلار صورت گرفته، بیان کرد: مقرر شد این اماکن که  خارج از مکانیزم صرافی ها هستند در ذیل آنها فعالیت کنند، اما همچنان نیازمند انجام پروسه کار دقیق، خاص و ویژه ای هستیم.


انتهای پیام/

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار