بانوی طلایی کاراته پایتخت به دعوت کشور سوئد بامداد فردا برای شرکت در کمپ تمرینی 5 روزه عازم گوتنبرگ می شود.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیده عباسعلی درهمین ارتباط گفت: با دعوت کشور سوئد و هماهنگی فدراسیون بامداد فردا عازم گوتنبرگ سوئد خواهم شد و در کمپ تمرینی 5 روزه این کشور شرکت می کنم.

وی افزود: در این کمپ تمرینی قهرمانان کشورهای دیگر هم حضور دارند و قرار است تمرینات مشترکی با کاراته کاهای سایر کشورها داشته باشم.

عباسعلی با اشاره به اینکه تمام تیمها آرزوی تمرین مشترک با تیم ایران را دارند، ادامه داد: حضور در کمپ به نفع هر ورزشکاری است و این اتفاق خوبی است که برای من رخ داده و باعث آشنایی من با قهرمانان سایر کشورها خواهد شد و با نحوه مبارزات آنها آشنا می شوم.

بانوی ملی پوش کاراته کشورمان در خصوص میزان آمادگی اش گفت: هنوز به آمادگی صددرصد نرسیده ام و تا مسابقات جهانی فرصت زیادی هست و تا آن زمان به مرز آمادگی خواهم رسید.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم در رقابتهای دانشجویان جهان شرکت کنیم، چرا که این مسابقات یک رقابت جهانی کوچک است و اکثر رقبای ما که دانشجو هستند در این رقابتها هم حضور دارند.

عباسعلی تصریح کرد: مسابقات دانشجویان جهان محک خوبی برای کاراته کاهاست تا با حریفان شان پیش از حضور در مسابقات حساس جهانی آشنا شوند.

ملی پوش کاراته کشورمان گفت: 22 تیرماه وارد تهران می شوم و بلافاصله به اردوی تیم ملی ملحق خواهم شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار