سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان گفت :می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم اما انتظارات باید از المپیکی ها منطقی باشد.

لطف الله نسب : انتظار از ورزشکاران باید منطقی باشدجمیل لطف الله نسب سرمربی تیم ملی آقایان کشورمان در گفتگو با خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ؛  ابتدا  در خصوص شرایط ملی پوشان المپیکی مان اظهار کرد :  خوشبختانه نیما و نوشاد عالمیان موفق شدند در مسابقات ژاپن و کره جنوبی نتایج خوبی کسب کنند و به امادگی خوبی برسند . اگرچه نیما در رده بندی جهانی سقوط را تجربه کرد اما نوشاد توانست صعود خوبی داشته باشد  . همچنین این نکته را نباید فراموش کرد که این مسابقات بسیار مشکل بود و برخی از بازیکنان حاضر در این رقابت ها حتی تا 25 پله سقوط را تجربه کردند .

لطف الله نسب در مورد مشکلات بازیکنان  گفت : نوشاد مقداری مشکل آمادگی جسمانی دارد و نیما هم کمی در مسایل تکنیکی ضعف دارد اما می توان این مشکلات را برطرف کرد .

سرمربی تیم ملی آقایان کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات بازیکنان با اردوی پیش از اعزام ملی پوشان در تهران برطرف می شود یا خیر عنوان کرد : نمی توانیم بگوییم که همه مسایل را 100 درصد حل می کنیم اما می توان بیشتر این مشکلات را حل کرد .

وی در خصوص انتظار مردم و جامعه ورزش کشور از نیما و نوشاد عالمیان گفت :انتظار از ورزشکاران باید منطقی باشد . نوشاد عالمیان موفق شد در المپیک قبلی به 2 پیروزی برسد که نتیجه خوبی بود . حالا هم تصور من این است که بازیکنان ما می توانند حداقل به 3 پیروزی برسند.

لطف الله نسب درپایان و در خصوص کمک های صورت گرفته به تیم ملی تنیس روی میز اظهار کرد: از تمام مسئولان فدراسیون تشکر می کنم که تاکنون با تمام توان از ما حمایت کردند و همه چیز را در اختیار ما گذاشته اند . خوشبختانه هیچ چیز از ما دریغ نشده و کمک ها عالی بوده است .  


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار