عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: در نشست های هیات رئیسه هیچ گزینه خاصی برای پست دبیرکل و سایر بخش های فدراسیون مطرح نشده است.

ممبینی: گزینه خاصی برای دبیرکلی فدراسیون نداریمهدایت ممبینی به خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره احتمال تغییرات در کمیته ها و دپارتمان های فدراسیون فوتبال گفت: در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال صحبت خاصی در این خصوص نشده است. هر چند به نظرم برای پیشبرد و توسعه فوتبال کشور لزوم این تغییرات احساس می شود.

وی درباره مذاکره مستقیم مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با گزینه های مختلف کمیته ها و دپارتمان ها بیان کرد: اگر گزینه خاصی مدنظر رئیس فدراسیون باشد به یقین در جلسه هیات رئیسه مطرح و نظرات اعضای هیات رئیسه درباره آن گزینه اخذ می شود.
به دلیل این که در ماه مبارک رمضان هستیم جلسات هیات رئیسه به صورت مرتب برگزار نشد و در نخستین جلسه ای که پس از ماه رمضان انجام شود، درباره این موضوع هم بحث خواهیم کرد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: مشکلاتی در مسیر پیشرفت فوتبال کشور وجود دارد که باید هرچه سریع تر بخش زیادی از این مسائل رفع شود. تاج هم چنین نظری دارد و با گذشت زمان به همراه تمام اعضای فدراسیون فوتبال بهترین تصمیم را می گیرد.

ممبینی درباره زمان انتخاب دبیرکل فدراسیون فوتبال اظهار کرد: در جلسات قبلی هیات رئیسه بحث خاصی روی انتخاب دبیرکل صورت نگرفت اما به هر حال به زودی باید تکلیف این موضوع هم با اتخاذ تصمیمی درست و انتخاب فردی شایسته، مشخص شود.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص درخواست این فدراسیون از باشگاه ها و هیات های استانی برای مشارکت در برگزاری اردوهای تیم ملی، گفت: برای حفظ اعتبار و غرور ملی، تیم ملی در اولویت قرار گرفته و همه افراد و سازمان های فعال در فوتبال کشور باید در این زمینه تلاش کنند.
 امتیاز تمام دیدارهای مقدماتی جام جهانی برای تیم ملی اهمیت دارد و اگر فدراسیون فراخوانی هم درباره تشکیل اردوهای تیم ملی صادر نکند، همه ما وظیفه داریم از تیم ملی حمایت کنیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار