رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی به مناسبت عید فطر پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، جعفرصادق اسکندری در پیام تبریک خود به مناسبت عید سعید فطر آورده است: عید فرخنده فطر، پاک‌ترین و عیدترین عیدهاست؛ چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست‌وشوی جان در نهر پاک رمضان است.

اینک، رمضان الکریم؛ ماه عبادت و اطاعت، ماه نزول کتاب مقدس مسلمین جهان، ماه شکرگزاری و ذکر پروردگار متعال به روز آخرش رسید و کم کم وقت آن شده است که تا سالی دیگر، فرشتگان آسمانی پس از سی شبانه روز، سفره پر از رحمت و نعمت بزرگِ آسمانها و زمین را جمع کنند.

خوشا بر آنان که در این ماه عزیز و مبارک ره توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را سر و سامان دادند، همان بندگان مؤمنی که با روزه‌داری، ذکر، تلاوت قرآن و اقامه‌ نماز همراه و هم‌نفسشان در این ایام مبارک بود.

امیدوارم ایزد منان به کرم بی انتهای خود، ما را در شمار این بندگان خالص قرار داده و به بزرگی خویش، حسن عاقبت را نصیب مان بفرماید.

اکنون پس از یک ماه اطاعت و عبادت در ضیافتی پر فیض و در اوج سرور، حلول عید سعید فطر، نماد برجسته رهایی و آزادی از قیود مادی و دنیوی، و عروج در فضای رحمت و آرامش الهی را به همه شما همشهریان میانه ای؛ مردم نجیب، عزتمند و غیرتمند این کهن دیار، تبریک عرض نموده و استمرار خا لصانه بندگی خداوندگار متعال و مهربانی و همدردی با مخلوقان پروردگار را مسئلت دارم.

اینجانب، با ارزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید بزرگ و سعید فطر و جشن پیروزی بر شیاطین درون و برون به همه مردم ولایت مدار استان و مسلمین جهان، از خداوند متعال، رستگاری و عزت و کرامت همگان رامسئلت می نمایم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.