ارومیه؛

قربانیان حادثه شوریک به 13 نفر رسید

13 نفر از مصدومان حادثه آتش سوزی روستای شوریک فوت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی  دوشنبه هفته گذشته (9 تیرماه) انفجار کپسول گاز  در یک ساختمان مسکونی در روستای شوریک خوی به سوختگی 24 نفر از اهالی این روستا منجر شد.

«باقر بهرامی»رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان آذربایجان غربی از فوت 12مصدوم این حادثه خبر داد.

وی گفت: تعداد افراد فوتی تا کنون 12 نفر بوده که از این تعداد 5 نفر در تهران، 3 نفر در تبریز و 3 نفر در ارومیه و 1 نفر در اصفهان بوده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوی گفت: 2 نفر دیگر از مصدومان حادثه روستای شوریک خوی که به بیمارستان سوختگی استان اصفهان اعزام شده بودند، دیشب به علت شدت سوختگی جان باختند. 

 محمود زاده افزود: با فوت این 2 نفر، شمار جان باختگان این حادثه به 13 نفر رسید. 

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوی گفت: هم اکنون 11  نفر دیگر از مصدومان این حادثه در بیمارستانهای تبریز و قمر بنی هاشم خوی تحت مداوا هستند. 

وی از اعزام 2 گروه چهار و پنج نفره  پزشکان و کارشناسان روانپزشکی برای ارائه خدمات به بازماندگان و خانواده های آسیب دیده از حادثه به روستای شوریک خبر داد و افزود : یک گروه مجهز درمانی نیز با فوریتهای پزشکی در این روستا بصورت شبانه روزی مستقر شده است.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
به شهردار تهران بگین بجای اینکه این همه بودجه صرف مترو وخط های زیززمینی کنه به جای اینکه هی دائم توی تهران خط مترو بکشین که ازهرطرف یه جای تهران نشست کنه چند نفر را بکشه چند نفرو بی خونه کنه لااقل قسمتی ازاین بودجه صرف بیرون از تهران هم بکنه که اینقدر شاهد حوادث بد وسوختگی وانفجار بخاطر عدم داشتن گاز شهری در کشوری که بالاترین رتبه گاز شهری رو در دنیا داره نباشیم بیرون از پایتختم مردم حق زندگی دارین بدادشون برسین اقای رئیس جمهور مردم بیرون ازتهران وروستاهای دور افتاده راهم دریاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۵ تير ۱۳۹۵
چراگازکشی نبوده؟چطورجواب خدارومیدن؟