روزنامه رای الیوم با اشاره به تداوم حملات موشکی نیروهای یمنی به جنوب عربستان، آن را چالشی برای مسئولان ریاض توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه فرا منطقه‌ای  رای الیوم با اشاره به حملات موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن به جنوب عربستان، نوشت: کاربران شبکه های اجتماعی از شنیده شدن صدای انفجار قوی در منطقه ابها در منطقه عسیر در جنوب عربستان خبر دادند. کاربران فیلم ویدئویی موشک اسکاد شلیک شده از سوی حوثی ها را به نمایش گذاشتند.

این رسانه در ادامه نوشت: سعودی ها از حملات موشکی متوالی یمنی ها در هراس هستند. آنها نگران جان و اموال خود هستند.

رای الیوم نوشت: برخی فعالان عربسانی مانند محمد غامدی و ساره به سرزنش مسئولان سعودی پرداخته اند. این فعالان، مقامات را مسئول و مسبب اصلی شلیک این موشکها به خاک عربستان می دانند. به اعتقاد آنها، عملیات توفان قاطعیت دستاوردی برای عربستان ندارد. این عملیات تاکنون به نتایج دلخواه خود نرسیده است.

رای الیوم در پایان نوشت: مسئولان سعودی می کوشند که اوضاع را کاملا تحت کنترل جلوه دهند به ویژه در موضوع حملات موشکی که جان شهروندان سعودی و مناطق مسکونی آنها را هدف قرار می دهد و سبب ایجاد وحشت در میان مردم این کشور می شود؛ اما فعالان شبکه های اجتماعی با شرح سریع وقایع میدانی، به نوعی حاکمان سعودی را به چالش می کشند. مسئولان سعودی می کوشند که خود را پیروز جنگ معرفی کنند و از تاثیر آن در جبهه داخلی خودداری کنند، اما به اعتقاد ناظران امور اوضاع از کنترل آنها خارج می شود.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار