با توجه به صلاح دید کادر فنی استقلال قرار است آبی پوشان پایتخت عصر امروز انجام برنامه تمرینی خاصی را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جون بازیکنان تیم فوتبال استقلال روز گذشته پس از حضور در محل اقامت خود در ارمنستان ساعاتی را به استراحت پرداختند و پس از آن انجام تمرینات ایسگاهی و وزنه در سالن بدنسازی را در دستور کار قرار دادند .

برنامه تمرینی امروز آبی پوشان +عکس

با توجه به صلاحدید کادر فنی قرار است آبی پوشان پایتخت هر روز از یک برنامه تمرینی پیروی کنند و با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار است آبی ها صبح امروز را به استراحت بپردازند و از ساعت 18:15 به وقت ایروان تمرینات خود را در زمین چمن آکادمی فوتبال ارمنستان دنبال کنند.

** همچنین شاگردان علیرضا منصوریان فردا و پس فردا در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرینات خود را دنبال خواهند کرد و با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار است آبی پوشان روز جمعه هفته جاری برگزاری یک دیدار دوستانه را در دستور کار قرار دهند .

در سفر ارمنستان هرایر مگویان مدافع ارمنی آبی ها به نوعی راهنمای خوبی برای کاروان استقلال خواهد بود .همچنین در این سفر ادموند اختر بازیکن اسبق استقلال در ارمنستان امور هماهنگی کارهای آبی پوشان را انجام می دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار