بسیاری از برنامه های رادیو فرهنگ به سمت مخاطب محوری سوق پیدا خواهد کرد؛ به همین دلیل در هر گروه از شبکه فرهنگ مسابقاتی طراحی شده ا عامل باش

محمد صادق رحمانیان مدیر رادیو فرهنگ در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: بعد از ماه مبارک رمضان تلاش و راهبرد ما این است، فضای برنامه های رادیو فرهنگ پر نشاط باشند و موضوعات متفاوتی را به جدول پخش اضافه خواهیم کرد.
 
وی ادامه داد: بسیاری از برنامه‌ها به سمت مخاطب محوری سوق پیدا خواهد کرد. به همین دلیل در هر گروه از شبکه فرهنگ مسابقاتی طراحی کرده ایم تا بتوانیم تعامل خود را با شنونده بیشتر کنیم.
 
وی در خصوص برنامه‌های فصل تابستان رادیو فرهنگ تصریح کرد: با توجه به تعطیلی مدارس، نگاه خاصی به شنوندگان داریم. قرار است جشنواره رادیویی را طراحی و راه اندازی کنیم که در حقیقت هزینه‌ای برای ما نخواهد داشت.
 
رحمانیان خاطرنشان کرد: طرح اولیه این است که چهار جشنواره براساس گروه‌های رادیو فرهنگ به نام های جشنواره ادبی، آیینی، گردشگری، کتاب را در استودیو برگزار می کنیم و در پایان جشنواره برندگان را اعلام می کنیم.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار