اوجی سرپرست ارکستر صدا وسیمای فارس گفت: ارکسترسمفونیک صدا و سیمای فارس با نوازندگانی از برترین گروه نوازندگان و خوانندگان استان آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اوجی سرپرست ارکستر صدا وسیمای فارس با اشاره به اینکه نوازندگان این ارکستر از گروه نوازندگان و خوانندگان برتر استان فارس و شهر شیراز هستند افزود: وصال علوی و مهران بردیده از جمله افراد شناخته شده در حوزه موسیقی کشور و استان فارس هستند که در این جمع هنری حضور دارند.
وی ادامه داد : ارکسترسمفونی مرکز فارس که کار خود را از بهمن 94 آغاز کرد با دعوت به کار نوازندگان، تمرینات هفتگی خود را به طور منظم انجام داده و آمادگی کامل برای اجرای قطعات متنوع را در قالب موسیقی فاخر و اثر گذار دارد.
سرپرست ارکسترسمفونیک صدا و سیمای فارس که تجربه نوازندگی ارکستر سمفونیک تهران را در پرونده خود دارد از اولین اجرای این گروه همزمان با عید سعید فطر خبر داد.
اوجی با قدردانی از حمایت های همه جانبه مدیران صدا و سیمای مرکز فارس به ویژه مدیرکل مرکز تصریح کرد: اگر حمایت های مرکز و تشویق مدیران آن نبود امروز شاهد به ثمر نشستن این ارکستر در استان فارس نبودیم.
سرپرست ارکستر صدا و سیمای فارس با منحصر به فرد دانستن این ارکستر در استان فارس افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته اجراهای متعددی برای این گروه هنری فرهنگی تدارک دیده شده که در مناسبت های مختلف و در فضاهای فرهنگی شیراز و فارس اجرا خواهد شد.
وی استقبال اصحاب هنر و فرهنگ شیراز و استان فارس را از راه اندازی ارکستر سمفونیک صدا و سیمای فارس خیلی خوب توصیف کرد و اظهار امیدواری کرد با ادامه حمایت و تشویق مسئولان استان و مرکز شاهد موفقیت بیش از پیش این ارکستر در فضای فرهنگی و هنری استان و کشور باشیم.
چهارشنبه و پنجشنبه اولین رونمایی از ارکستر به شکل اجرای زنده تلویزیونی همزمان از شبکه 5 تهران و فارس پخش خواهد شد و 18 تیرماه نیز در تالار حافظ از ساعت 8 و 30 دقیقه برگزار می شود.
انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار