مدیرکل پشتیبانی وامور رفاهی وزارت ورزش و جوانان از تصویب آئین نامه مالی و معاملاتی فدراسیون های ورزشی آماتوری جمهوری اسلامی ایران با امضای گودرزی خبرداد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ رئیس کارگروه بررسی اصلاح و تهیه و تنظیم آئین نامه مالی و معاملاتی فدراسیون های ورزشی آماتوری جمهوری اسلامی ایران، در خصوص تصویب این آئین نامه گفت: فدراسیون های ورزشی باید از امروز کلیه امور مالی و معاملاتی و محاسباتی خود را بر اساس دستورالعمل این آئین نامه انجام دهند.

محمدمراد مانگشتی با تاکید به این نکته که از این پس آئین نامه مذکور ملاک ارزیابی و سنجش امور مالی و معاملاتی فدراسیون ها قرار می گیرد، افزود: بر این اساس مسائل مالی و معاملاتی فدراسیون های ورزشی شفاف و اصولی خواهد شد و جای هیچ ابهامی باقی نخواهد ماند.

وی با بیان این که کلیه خزانه داران و رؤسای فدراسیون ها ملزم به رعایت مفاد این آئین نامه هستند، گفت: با هرگونه تخلف و سرباز زدن از اجرایی شدن این آئین نامه برابر مقررات قانونی برخورد خواهد شد؛ خوشبختانه نظر دستگاه های نظارتی نظیر دیوان محاسبات و بازرسی در آن لحاظ شده است.

رئیس کارگروه بررسی اصلاح و تهیه و تنظیم آئین نامه مالی و معاملاتی فدراسیون های ورزشی در ادامه در خصوص بند های این آئین نامه، اظهار داشت: آئین نامه مذکور در سه فصل شامل تعاریف و کلیات، امور مالی، امور معاملاتی و 69 ماده و 49 تبصره تهیه شده است که درآینده به صورت کتابچه در اختیار فدراسیون ها قرار می گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار