دامدار 80 ساله روستای گلاب دره سوادکوه همه ساله با افطاردهی در ماه مبارک رمضان برکت را وارد زندگی خود کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،این پیر مرد 80 ساله با بیان اینکه سفره افطاریش با دسترنج خود و همسرش رنگین می شود، گفت: 25 سال است که در ماه مبارک رمضان سفره افطاری پهن می کند و مهمانان خدا را در این ماه پربرکت اطعام می دهد.

سید مهدی کمالی با بیان اینکه امورات زندگی اش را با دامداری می گذراند و معاش خود را بر پایه کار در طبیعت خداوند قرار داده است، افزود: اطعام دهی روزه داران در ماه مبارک رمضان نه تنها مشکلی در زندگی اش ایجاد نکرده است بلکه سال به سال وضعیت کار و بارش بهتر هم می شود.

وی با اظهار خوشحالی از اینکه افطار دهی روزه داران در ماه خدا به زندگی و کسب و کارش برکت داده است، گفت: این عمل خداپسندانه را تا زمانی که زنده هستم ادامه می دهم.


مهمانی روزی رسان

مهمانی روزی رسان

وی با بیان اینکه علاوه بر ماه رمضان در ایام محرم و فاطمیه نیز سفره داری می کند، افزود: در این امر فرزندان هم همراه او هستند.

یکی از اهالی محل که در سفره پر برکت سید مهدی کمالی حضور داشت نیز گفت: از زمانی که حافظه یاریم می کند، این سید با پهن کردن سفره افطاری از مهمانان خدا در ماه مبارک رمضان پذیرایی می کرد.


مهمانی روزی رسان

دیگر اهالی روستای گلاب دره سوادکوه نیز با بیان اینکه 10 سالی است که سر سفره اطعام دهی حاج سید مهدی کمالی به نعمت ماه مبارک رمضان متنعم می شود، سفره افطاری وی را سفره ای پرخیر و برکت بیان کرد.

مهمان دیگر این خوان رمضانی هم نوع دوستی و مهمان پذیری را یکی از برکاتی بیان کرد که نه فقط در ماه مبارک رمضان بلکه در تمام ایام سال برای نتیجه اش باید تلاش کرد.


مهمانی روزی رسان

مهمانی روزی رسان

مهمانی روزی رسان

مهمانی روزی رسان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.