پر سر و صداترین پارک جهان در شهر چنگدو چین قرار دارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک تایمز، «پارک مردم» در شهر چنگدو در ایالت سیچوآن چین به عنوان پر سر و صداترین پارک جهان شناخته می شود. این پارک محلی برای تجمع افراد بازنشسته در این شهر است. این افراد گروهی با عنوان «هپی راکسین» تشکیل داده اند. فعالیت های این گروه شامل اجرای موسیقی با صدای بسیار بلند، آواز و رقص دسته جمعی است. تعداد بسیاری تماشاگر نیز برای دیدن این برنامه ها به این پارک می آیند.

پر سر و صداترین پارک جهان در چین، محلی برای تمدد اعصاب بازنشستگان!  + تصاویر

این افراد با استفاده از ساکسیفون، ترومپت، هیدروسل، طبل و یک بلندگو به اجرای موسیقی با صدای بلند می پردازند. بسیاری از سالمندان و افراد بازنشسته نیز با این نوا نوعی رقص چینی را اجرا می کنند. صدای موسیقی به حدی زیاد است که سخنان سرپرست گروه در پارک شنیده نمی شود. تنها صدای موسیقی و آواز بلند است که تمام فضای پارک را پر می کند.

پر سر و صداترین پارک جهان در چین، محلی برای تمدد اعصاب بازنشستگان!  + تصاویر

آنها معتقدند این اعمال به تمدد اعصاب و آرامش روانی آنها کمک می کند.

پر سر و صداترین پارک جهان در چین، محلی برای تمدد اعصاب بازنشستگان!  + تصاویر

در عین حال، همسایگان این پارک از سر و صدای زیاد گلایه دارند و می گویند صدای آواز و موسیقی آنها، آرامش را از همسایگان گرفته است. مقامات این شهر محدودیت هایی را برای این پارک در نظر گرفته اند. آنها از این گروه ها خواستند صدای موسیقی را از یک حدی بالاتر نبرند. با این حال، صدای بلند موسیقی این گروه ها هنوز هم برای همسایگان آزاردهنده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار