نماز عید سعید فطر به امامت آیت الله نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ساعت 7 صبح اقامه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،قائم مقام ستاد برگزاری نماز عید فطر گفت: برنامه های صبح روز عید فطر در خیابان مقابل مسجد جامع بندرعباس (چهار راه مطهری) از ساعت 5 صبح با اقامه نماز صبح به صورت جماعت و خواندن دعای ندبه و اجرای برنامه های فرهنگی آغاز می شود.

محمد جلالی با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته برای برگزاری مناسب نماز عید گفت: تعیین 40 دستگاه اتوبوس از ساعت 5 صبح تا پایان مراسم در مسیر های مختلف برای رفت و امد نمازگزاران، تعیین 4 ایستگاه صلواتی پخش آب و شربت، استقرار 4 تانکر آب مخصوص وضو در مکان های مناسب برای خدمات رسانی به نمازگزاران برنامه ریزی شده است.

وی گفت: 150 صندوق جمع آوری فطریه در محل برپایی نماز در نظر گرفته شده است.

قائم مقام ستاد برگزاری نماز عید فطر گفت: همچنین با 3 مدرسه در اطراف محل برگزاری نماز نیز برای باز بودن در مدارس از ساعت 6 تا 10 صبح برای استفاده نمازگزاران هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

جلالی با تاکید بر استقرار خودروهای آتشنشانی، اورژانس، هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی از ساعت 6 صبح با تجهیزات کامل افزود: طرح ترافیکی نیز با هماهنگی راهنمایی رانندگی از ساعت 24 شب عید در خیابان های اطراف محل  برگزاری نماز اجرا می شود.

وی گفت: تمام خودروهای پارک شده در خیابان های منتهی به محل برگزاری نماز به وسیله جرثقیل به پارکینگ منتقل می شود.

قائم مقام ستاد برگزاری نماز عید فطر همچنین با اشاره به گرمای هوا از مردم دیندار بندرعباس خواست برای شرکت در نماز عید فکر زود تر به محل برگزاری نماز حضور یابند و مهر، جانماز و زیر انداز به همراه داشته باشند.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.