همدان؛

مه لقا جام بزرگ عازم هانوفر شد

مه لقا جام بزرگ بانوی المپیکی به آخرین مرحله اردوی تیم ملی درهانوفر اعزام شد.

مه لقا جام بزرگ عازم هانوفر شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مه لقا جام بزرگ بانوی المپیکی استان بعد از گذراندن اردویی ۱۸ روزه در کشورهای فرانسه و آلمان و شرکت در کمپ آموزشی المپیک، ۸ تیر ماه به ایران بازگشت و با استراحتی چند روزه مجددا برای تهیه فشنگ و تجهیز سلاح و تمرین دیشب همراه تیم ملی عازم هانوفر شد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان پیش از اعزام این بانوی تیرانداز در دیدار با وی گفت: مه لقا جام بزرگ افتخار ورزش استان و کشور است و وی همواره ثابت کرده که حجاب مانعی برای پیشرفت در ورزش نیست و با حجاب کامل می توان به قله های افتخار دست یافت.

رسول منعم افزود: جام بزرگ الگوی موفق از یک بانوی ورزشکار محجبه و موفق در میادین ورزشی است و با دو دوره سابقه حضور در بازی های المپیک، افتخار ارزنده ای را در تاریخ ورزش بانوان کشورمان ثبت می کند.

وی بیان کرد: دستگاه ورزش استان همدان نگاه حمایتی از این قهرمان ارزنده دارد و برای موفقیت جام بزرگ سعی شد بهترین امکانات مورد نیاز برای تمرین و آمادگی مطلوب این قهرمان در شش ماه اخیر فراهم شود.

منعم ابراز امیدواری کرد؛ مه لقا جام بزرگ در مسابقات المپیک 2.16 ریو نیز بتواند مردم کشورمان را با کسب مدال دلشاد سازد.

تیراندازان المپیکی ایران پس از بازگشت مجدد از هانوفر استراحتی چند روزه خواهند داشت و پس از برگزاری چند جلسه تمرین در تهران ، ۷ مرداد به اردوی تمرینی المپیک اعزام می شوند که به عنوان نخستین کاروان المپیکی ایران راهی ریودوژانیروی برزیل می‌شوند.

گفتنی است، همزمان با حضور ملی‌پوشان در هانوفر ۶ کشور از جمله ایتالیا، آمریکا و قزاقستان نیز در محل کمپ تمرینی تیم ملی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار