اردبیل؛

برگزاری دوره استعدادیابی فوتبال پایه در اردبیل

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: بعد از ماه مبارک رمضان دوره استعدادیابی ۵ هزار نفری فوتبال پایه زیرنظر مدرسان به نام فوتبال کشور در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ صمد نوتاش افزود: بعد از ماه مبارک رمضان دوره استعدادیابی 5 هزار نفری فوتبال پایه زیرنظر مدرسان به نام فوتبال ایران در اردبیل برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای برگزاری این فستیوال بزرگ فوتبال در اردبیل توسط هیئت فوتبال استان انجام شده است و ما آمادگی برگزاری این رویداد بزرگ فوتبال ایران را داریم.

وی با اشاره به اینکه فستیوال فوتبال پایه در شهرستان‌های استان نیز برگزار می‌شود تا نفرات منتخب این فستیوال‌ها به فستیوال بزرگ استانی راه یابند، گفت: بعد از بررسی داوران نخبه فوتبال ایران این تعداد افراد منتخب به فستیوال ملی و بین‌المللی راه می‌یابند.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل تصریح کرد: هم‌اکنون داوری فوتبال بانوان اردبیل به جایگاه بسیار والایی در سطح کشور دست یافته است و دو داور بانوی اردبیلی ژاله طوفان‌پور و اعظم شکاری که دارای تحصیلات دکتری بوده‌اند مجوز قضاوت در سطح ملی فوتبال و فوتسال را کسب کردند و روز به روز بر افتخارات این دوبانوی اردبیلی و نیز داوری بانوان استان اضافه می‌شود.

نوتاش با اشاره به اینکه تربیت مربیان، داوران و بازیکنان حرفه‌ای مهمترین اولویت هیئت فوتبال استان اردبیل است، افزود: در این زمینه دوره‌های مربیگری درجه A با حضور اساتید به نام داوری و مربی فوتبال کشور برگزار شده که این امر دستاورد بسیا بزرگی را برای فوتبال اردبیل به ارمغان آورده است.

وی در ادامه بیان کرد: هم‌اکنون هیئت فوتبال استان اردبیل گام بزرگی در ساماندهی هیئت فوتبال شهرستان‌ها برداشته است و زیرساخت‌های هیئت فوتبال شهرستان‌ها به طور کامل استانداردسازی شده است و تمام برنامه‌ها بر اساس موازین قانونی و قوانین AFC در هیئت فوتبال انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.