کمیته تحقیقاتی مصر از کشف بقایای اجساد مسافران هواپیمای ساقط شده این کشور بوسیله یک کشتی جستجو خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، کمیته تحقیقاتی مصر در خصوص حادثه سقوط هواپیمای ایجپت ایر اعلام کرد کشتی جستجویی که دولت مصر آن را اجاره کرده ، بقایای تمامی اجساد مسافرانی که مکان آنها بر روی نقشه مشخص شده بود، بازیابی کرده است.
این کمیته در بیانیه ای روز یکشنبه اعلام کرد کشتی "جان لثبریج" متعلق به شرکت "دیپ اوشن سرچ" (کاوش اعماق اقیانوس) به بندر اسکندریه مصر رفته تا این اجساد را به پزشکی قانونی و مسئولان دادستانی تحویل دهد.

در این بیانیه آمده است: این کشتی بار دیگر به محل حادثه باز می گردد و عملیات جستجو در بستر دریا را به منظور کشف اجساد جدید تا اطمینان از نبود هیچ گونه پیکری در مکان حادثه ادامه می دهد.
یک هواپیمای "ایرباس ای 320" متعلق به شرکت هوایی ایجپت ایر در مسیر خود از پاریس به قاهره روز 19 مه ( 30 اردیبهشت 95) در شرق دریای مدیترانه سقوط کرد و تمامی 66 مسافر آن جان باختند. علت حادثه همچنان نامشخص است. احتمال می رود این هواپیما در عمیق ترین منطقه ای در مدیترانه سقوط کرده باشد. محققان، تجزیه و تحلیل داده های یکی از جعبه های سیاه را آغاز کرده اند و همچنان در حال کار برای استخراج اطلاعات از جعبه سیاه دیگر هستند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار