بیش از 60 پایگاه جاده‌ای اورژانس در بخش‌های پرتردد جاده‌ای استان در تعطیلات عید فطر خدمت‌رسانی می‌کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به آمادگی این مرکز برای تعطیلات عید فطر اظهار داشت: بیش از 60 پایگاه جاده‌ای اورژانس در بخش های پرتردد جاده‌ای استان در تعطیلات عید فطر خدمت رسانی می‌کنند.

غفور راستین افزود: حدود 700 نفر شامل پزشک و تکنسین های فوریت‌های پزشکی در این 60 پایگاه حضور دارند که به کمک مصدومان تصادفات جاده‌ای خواهند آمد.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان ادامه داد: اتوبوس آمبولانس برای زمانی که تعداد مصدومین زیاد است و امداد هوایی برای زمانی که سرعت عمل نیاز باشد نیز آمادگی کامل دارند.

وی اضافه کرد: تنها پایگاه هوایی استان با یک بالگرد که از هوانیروز و به صورت استیجاری تهیه شده فعال است اما قول مساعد از طرف وزرات بهداشت برای خریداری یک دستگاه بالگرد امدادی داده شده است.

راستین به نقش موثر امداد هوایی اشاره و بیان کرد: در سال 94 بالگرد اورژانس هوایی طی 58 مورد مأموریتی که داشت 115 مصدوم را به بیمارستان‌های اصفهان منتقل کرد.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در پایان عنوان کرد: در 3 ماهه نخست امسال در مجموع بالغ بر 40 هزار مورد مأموریت داشته‌ایم که بیش از 26 هزار مورد غیر تصادفی و 13 هزار تصادفی بوده‌اند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار