پنج اکیپ برای نظارت بر بازار عیددرخرمشهرفعالیت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر گفت: پنج اکیپ دو نفره از پنجشنبه گذشته به صورت روزانه در دو نوبت بر بازار های عید در خرمشهر نظارت خود را آغاز  کرده اند.

عبدالامیر ربیهاوی افزود:  روزانه حدود ۸۰ واحد بازرسی که به طور میانگین ۴۰ واحد صبح و ۴۰ واحد بعد از ظهر انجام می شود که برآورد می شود تا فرا رسیدن عید سعید فطر حدود ۴۰۰ واحد بازرسی صورت گیرد.

وی خرمشهر با تاکید بر اینکه تشدید بازرسی بازارها از ابتدای ماه مبارک آغاز شده و تنها نظارت بر نوع کالاها تغییر کرده است، گفت: از ابتدای ماه رمضان نظارت ها بیشتر بر اقلام مصرفی در این ماه از جمله مواد خوراکی و پروتئینی صورت می گرفته اما در این هفته پایانی از ماه مبارک بازرسی ها بر اقلام مصرفی همچون آجیل و شیرینی و بحث خرید ارزان کیف و کفش و لباس دنبال می شود .

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت از شناسایی موارد بسیار تخلف از ابتدایی ماه مبارک رمضان در خرمشهر خبر داد و اعلام قطعی آمار دقیق این تخلفات را  منوط به پس از اعلام نظر قطعی اداره تعزیرات و واحدهای ذیصلاح تصمیم گیری دانست.

ربیهاوی با یادآور شدن نظارت سایر واحدهای نظارتی همچون مرکز بهداشت بر بازارها، از انجام کشت و بازرسی مشترک فرمانداری، مرکز بهداشت، اداره تعزیلات و قوه قهریه و قضائیه در بعد از ظهر امروز خبر  داد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه مردم مهمترین نقش را در کنترل بازارها از جمله بازار شب شب عید دارند، گفت: اداره صنعت معدن تجارت بیشتر به دنبال همکاری مردم است چرا که در صورت همکاری مردم موفقیت بیشتری حاصل می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت افزود:شهروندان می توانند طی تماس با شماره ۱۲۴ موارد تخلف را گزارش داده و بررسی این موارد توسط اکیپ های نظارتی صورت می گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.