بیزنس اینسایدر از لزوم ارائه توضیحات درخصوص ارتباط جرمی کوربین با شبکه ایرانی پرس‌تی‌وی نوشت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ وب‌سایت بیزنس اینسایدر در گزارشی نوشت شما می‌توانید به «جرمی کوربین،» رهبر حزب کارگر به دلیل کارهای بزرگی که برای این حزب انجام داده، یا به این دلیل که مجبوراست با رسانه‌هایی که درباره‌ او دروغ‌پردازی می‌کنند، سر و کله بزند؛ احترام بگذارید. اما ارتباط آن با شبکه تلویزیونی ایرانی –پرس‌تی‌وی- کاملاً اشتباه است.

«آفکام»، نهاد مسئول نظارت بر فعالیت تمام رسانه‌های الکترونیکی در انگلیس ادعا کرد شبکه تلویزیونی پرس‌تی‌وی یک خبرنگار ایرانی را وادار به اعتراف تلویزیونی کرده و پخش این شبکه در انگلیس را ممنوع کرد. به ادعای نویسنده گزارش کوربین پس از اعمال این ممنوعیت در یکی از برنامه‌ها یاین شبکه حضور یافته است.

ما بارها از کوربین در خصوص ارتباطش با این شبکه ایرانی توضیح خواسته‌ایم؛ اما وی و تیمش از هرگونه اظهار نظری اجتناب کرده‌اند. البته در صورتیکه کوریبن نظرش تغییر کند، ما آماده شنیدن توضیحاتش هستیم.

گرچه پیش از ممنوعیت پخش پرس‌تی‌وی در انگلیس حضور کوربین در این شبکه قابل توجیه بود؛ اما ادامه این روند پس از لغو پخش این شبکه در انگلیس نیازمند توضیحاتی از سوی کوربین است.

از آنجاییکه حزب محافظه کار پس از استعفای «دیوید کامرون،» نخست‌وزیر انگلیس تضعیف شده و کشور در بحرانی اقتصادی به سر می‌برد؛ ممکن است یک انتخابات عمومی پیش از پایان سال برگزار شود. با این وصف، حزب کارگر نیز نیازمند رهبری است که با توجه به شرایط بتواند منافع حزب را تحقق بخشد. 

نگارنده در ادامه ادعای خود می‌گوید: آیا حزب کارگر این کار را به رهبری می‌سپرد که از یک شرکت مرتبط با شکنجه در ایران، پول دریافت کرده است! این درست نیست. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار