در سفر اخیر مقامات شرکت آلمانی Software AG به تهران توافقنامه‌ای با دو شرکت ایرانی از جمله شرکت TÜV NORD به امضا رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی گالف نیوز؛ شرکت نرم‌افزاری Software AG آلمان از طرحی استراتژیک برای ورود به بازار ایران و بهره‌برداری از پتانسیل‌های این کشور خبر داد. به گفته مقامات این شرکت آلمانی، ایران تا 5 سال آینده به پرشتاب‌ترین بازار فن‌آوری اطلاعات در منطقه خاورمیانه تبدیل می‌شود.

در سفر اخیر مقامات شرکت Software AG به تهران توافقنامه‌ای با دو شرکت ایرانی ازجمله شرکت TÜV NORD به امضا رسید. شرکت ایرانی TÜV NORD از سال 1998 مجموعه کاملی از سرویس‌های بین‌المللی درزمینهٔ رصد فنی، صدور گواهی و آموزش را ارائه می‌کند.

بر اساس این گزارش، شرکت Software AG پیش‌بینی کرده است با توجه به مدرنیزه‌سازی کشورهای خاورمیانه و افزایش توانمندی‌های آن‌ها در حیطه فناوری اطلاعات، به‌زودی کشورهای منطقه خاورمیانه شاهد رشد پایداری در زمینهٔ فناوری اطلاعات خواهند بود.

شرکت‌های فناوری در خاورمیانه خواستار همکاری با این شرکت آلمانی هستند تا به این شکل پروژه‌های دیجیتالی خود را تقویت کنند و به بهره‌وری برسانند. در همین راستا، شرکت Software AG در نظر دارد همکاری‌های خود با شرکت‌های ایرانی را در این زمینه گسترش دهد و سهمی در بازار 420 میلیون دلاری ایران داشته باشند. پس از لغو تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران، این کشور فرصت‌های نامحدود سرمایه‌گذاری را برای شرکت‌های خارجی فناوری اطلاعات فراهم کرده است.

رکس نیته—مدیر شرکت Software AG در حوزه خلیج‌فارس درباره سرمایه‌گذاری در ایران گفت: پیش از اعمال تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران در سال 2006، شرکت Software AG سابقه درخشانی در ارائه گواهی‌های نرم‌افزاری به بانک‌ها، مؤسسات مالی، سازمان‌های دولتی و شرکت‌های نفتی ایران از خود به جا گذاشته است. با لغو تحریم‌ها سعی داریم با همکاری شرکای ایرانی فعالیت خود را در این کشور از سر بگیریم. توافقنامه فعلی با شرکت‌های ایران به نفع ماست و موقعیت ما را در بازار ایران نسبت به قبل تقویت خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۱۳ تير ۱۳۹۵
تلاش برای نفوذ است وسرمایه گذاری منفغت طلبانه -در واقع با یک تیر 2نشان می زنند .
آخرین اخبار