اصفهان؛

گشایش اولین نمایشگاه تسهیلات و ملزومات ازدواج در اصفهان

اولین نمایشگاه تسهیلات و ملزومات ازدواج اصفهان، با حضور بیش از 90 شرکت کننده در اصفهان گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، روابط عمومی شرکت نمایشگاه های استان اصفهان روز یکشنبه اعلام کرد: این نمایشگاه از بخش های متنوعی چون مؤسسات تشریفاتی مرتبط با ازدواج، مؤسسات مشاوره قبل از ازدواج، تالارها، آتلیه های عکاسی، آرایشگاه ها، مزون های لباس عروس و نیز فروشگاه های عرضه کننده انواع سفره عقد و آینه و شمعدان و انواع لوازم خانگی شنبه عصر در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان آغاز به کار کرد.
علاوه بر شرکت کنندگان حوزه لوازم خانگی و جهیزیه و مؤسسات تشریفاتی و یا مشاوره، حضور مؤسسات خیریه به ویژه مؤسسه نذر اشتغال امام حسین(ع) یکی از نکات این نمایشگاه به شمار می رود.
اولین نمایشگاه تسهیلات و ملزومات ازدواج همچنین میزبان حضور مؤسسات فرهنگی و چاپ و انتشار کتب مرتبط با موضوع ازدواج و خانواده و نیز مراکز مشاوره قبل از ازدواج و خانواده است.
از دیگر حاضران در این نمایشگاه، مؤسسات خیریه ای هستند که با دوخت انواع لوازم پارچه ای آشپزخانه و وسایل چوبی لیزری سعی در حمایت از زنان سرپرست خانوار دارند.
این مؤسسات می کوشند علاوه بر جلب و جذب حمایت نهادهای حامی ایتام و زنان سرپرست خانوار و نیز کمک های نقدی و غیرنقدی مردم خیر، با آموزش و فراهم آوردن مواد اولیه، زنان را در تأمین هزینه زندگی خودکفا کنند.
این نمایشگاه همچنین با حضور مؤسسات تشریفاتی مرتبط با ازدواج، تالارها، آتلیه های عکاسی، آرایشگاه ها، مزون های لباس عروس و نیز فروشگاه های عرضه کننده انواع سفره عقد و آینه و شمعدان، انواع لوازم خانگی، فرش ماشینی، لوستر و مبل می تواند برای جوانانی که در آستانه آغاز زندگی مشترک قرار دارند، بسیار مورد توجه و جذاب باشد.
نمایشگاه یاد شده تا 17 تیر امسال در محل دائمی نمایشگاه های استان اصفهان برپاست.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.