به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدير عامل شرکت توزیع برق استان یزد گفت: تعیین سیاست ها و راهبردهای حقوق شهروندی، آموزش و توانمند سازی مدیران و کارکنان، اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان یزدی سه محور مهم در حقوق شهروندی است.
محمدرضا صحتی افزود: آگاهی بخشی و بروز بودن اطلاعات، از مهم ترین اصول ارتباط با مشترکان برق است که با ابزار های مختلف نظیر وب سایت، کانال ارتباطی در محیط مجازی، تلفن همراه و سامانه های متنوع خدمت رسانی انجام می شود.
وی عنوان کرد: بسیاری از خدمات با بهره گیری از فناوری های نوین به سهولت در اختیار شهروندان قرار گرفته و رضایت مندی مردم در این بخش را افزایش داده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تشکیل کمیته تسهیل در خدمات شهروندی و کارگروه صیانت را از اقدامات تاثیر گذار در ارتقاء حقوق شهروندی خواند و بیان کرد: یکی از اهداف نهضت بهره وری آغاز شده در این سازمان، بهبود مستمر در فرآیندهای اجرایی است که افزایش رضایت مندی نتیجه اقدامات موثر کوچک و مستمر مجموعه کارکنان سازمان در بلند مدت را به ارمغان می آورد.
صحتی تعیین میزان رضایتمندی مشترکین از خدمات ارائه شده توسط شرکت را مهم برشمرد و گفت: با استفاده از ترسيم سند استراتژيک و بهره گيری از نتایج نظرسنجی و تعيين رضايت مندی مردم، گام های موثری در هدف گذاری بهتر در سيستم و افزایش سطح رضایتمندی مشترکین برداشته شده است.
انتهای پیام/ش