نائب رئیس صنایع و معادن دوره دهم مجلس شورای اسلامی درخصوص بالابودن نرخ تسهیلات گفت: افزایش نرخ سود تسهیلات بلای جان تولید و تولیدکننده است.

داریوش اسماعیلی نائب رئیس صنایع و معادن دوره دهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بالابودن نرخ تسهیلات که مشکل اصلی واحدهای تولیدی به حساب می آید، عنوان کرد: درمجلس دوره نهم این مساله به عنوان یک موضوع اصلی مطرح شد و نمایندگان تلاش کردند با وضع و اصلاح قوانینی آن را حل و فصل نمایند.
 
وی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه در بخش های تولیدی، امضاهای طلایی تاثیرگذار است چرا که درمواردی این امضاها به عنوان رانت محسوب می شوند و از طریق آن تولید را به جایگاهی که مستحق آن نیستند می رسانند.
 
نائب رئیس کمسیون صنایع و معادن دوره دهم مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: درحال حاضر ما شرایط سختی را سپری می کنیم و اگر سرمایه در گردش را به واحدهای تولیدی اضافه کنیم به جای آنکه سود را به حداقل ممکن برسانیم می توانیم آن را در حد قرض الحسنه پیش ببریم.
 
اسماعیلی در پایان گفت: بالا بودن نرخ سود بانکی و همچنین عدم حمایت دولت از واحدهای تولیدی و آنچه که در قانون یارانه ها باید به تولید کننده پرداخت شود به جایی رسیده که کارخانجات را به رکود و  تعطیلی کشانده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۲۳ تير ۱۳۹۵
بالاخره حقوق مدیران بنده خدا باید تامین بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۲۳ تير ۱۳۹۵
نرخ سود سپرده گذاری بانکی، هر یک میلیون ،در یک ماه ۱۰هزارتومان تومان می باشد،طرح یک ساله

طرح دو ساله ۱۲هزار تومان
طرح سه ساله۱۴هزار تومان
طرح چهار ساله ۱۶هزار تومان
طرح پنج ساله ۱۸هزاز تومان

نرخ سود وام بانکی هر یک میلیون تومان ۱۵هزار تومان طرح یک ساله
طرح نرخ سود دوساله ۱۶
طرح نرخ سود وام سه ساله ۱۷
طرح نرخ سود وام چهار ساله ۱۹
طرح نرخ سود وام پنچ ساله ۲۰درصد می باشد
آخرین اخبار