شهرکرد؛

برنامه ریزی برای حضور فعال در جشنواره مشارکت ملی گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری، از برنامه ریزی برای حضور فعال در سومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری با رویکرد «گردشگری حلال - ظرفیت ایرانی» خبر داد.

برنامه ریزی برای حضور فعال در سومین جشنواره مشارکت ملی گردشگریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ بهمن عسگری گفت: پخش تیزر، چاپ بنر و پوستر جهت اطلاع رسانی در سطح استان، مکاتبه با دستگاه های اجرایی و ستاد خدمات سفر، بارگذاری اطلاعات در سامانه ادارات کل استان و ... از جمله این برنامه هاست.

وی، با بیان اینکه سومین دوره جشنواره مشارکت ملی گردشگری در سال 1395 توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و با شعار «گردشگری حلال ـ ظرفیت ایرانی» برگزار می شود، افزود: این جشنواره شامل 4 حوزه رقابتی عکس (مردمی و حرفه ای)، فیلم، سفرنامه نویسی و ایده، با استفاده از عنوان اصلی است.

عسگری، مهلت ارسال آثار به این جشنواره را از 15 اردیبهشت تا 15 مرداد ماه امسال اعلام کرد و گفت: برگزیدگان اول تا سوم هر بخش علاوه بر دریافت لوح تقدیر و سکه بهار آزادی و معرفی به بانکهای عامل برای دریافت تسهیلات با نرخ 4 درصد، در نمایشگاه جانبی تجاری و جشنواره فرهنگی ـ تجاری اقوام با تجلیل از فعالین صنعت گردشگری و آثار برگزیده جشنواره نیز مورد تقدیر قرار می گیرند.

وی، با بیان اینکه عنوان انتخاب شده برای سومین دوره جشنواره مشارکت ملی گردشگری، بستری در جهت معرفی فرصت ها و استعدادهای گوناگون صنعت گردشگری کشور برای مدیریت بهینه حضور گردشگران بین المللی بویژه مسلمانان جهان می باشد، افزود: چهارمحال و بختیاری به دلیل قرار گرفتن در جغرافیای زاگرس مرکزی و آب و هوای متبوع، تنوع زیستی جانوری و گیاهی، رودخانه های پر آب و قابلیت ورزش های زمستانی و رفتینگ در آب های خروشان، چشم اندازهای بدیع، پیشینه تاریخی، غنای فرهنگی و تنوع اقوام از ظرفیت های فراوان در زمینه گردشگری حلال برخوردار است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری یادآور شد: با توجه به استقبال گسترده مردم، هنرمندان و جامعه گردشگری از دو جشنواره برگزار شده قبلی، در نظر است تا با مشارکت بخش های مختلف، این رویداد مهم را به فرصتی برای همدلی و همکاری تمامی بخش های صنعت گردشگری تبدیل نموده و از این طریق ضمن تبیین نقش و سهم گردشگری در توسعه همه جانبه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، به ارتقای فرهنگ سفر و گردشگری کمک نماییم.

عسگری، از عموم علاقمندان خواست برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه برگزاری جشنواره، جوایز و اعضای هیأت داوران به نشانی www.irantourismfestival3.com و آدرس تلگرامی @PersiaFest3 جشنواره مشارکت ملی گردشگری حلال ـ ظرفیت ایرانی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار