رئیس هیات دوچرخه سواری فارس گفت: برای گسترش رشته کوهستان فدراسیون شیراز را کمپ جنوب ایران در رشته کوهستان معرفی کرد.

 با شفاعت در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: در استان فارس رکابزنان در رشته کوهستان فعال تر هستند به خصوص تیم بانوان که می توان به یکی از رکابزنانمان پرتو آذر اشاره کرد از برنامه هایی که روی آن تمرکز کرده ایم این است که شیراز را کمپ جنوب ایران کنیم زیرا از لحاظ منطقه ای برای رشته کوهستان بسیار مناسب است.
 
وی افزود: برای تیم های ملی منطقه سپیدان را در نظر داریم که بیش از سه هزار متر از سطح دریا ارتفاع دارد. منطقه دیگری به نام مجموعه پولاد کف را داریم که  در فضای خارج از شهر و دارای پیست دوچرخه سواری کوهستان است و دارای اقامتگاه است.   
 
با شفاعت در ادامه بیان کرد:همچنین کوه های تپه چمدان را برای پیست کراس کانتری استفاده می کنیم که جز مجموعه های دانشگاه شیراز است وبا همکاری تربیت بدنی در اختیارمان قرار داداه اند و در این سالها از آن  برای تمرین رکابزنان استفاده می کردیم.
 
وی خاطر نشان کرد: مسابقات قهرمان کشوری رشته کوهستان را در فارس از 25 تا 28 تیرماه  میزبانی خواهیم کرد و پریموث فردا از منطقه کوهستان دراک شیراز(پیست دوچرخه سواری  دانهیل) دیدار می کند،روز 15 تیر نیز مسیر مسابقه را طراحی می کنیم و پس از آن تجهیزات دانشگاهی شیراز را به پریموث نشان می دهیم .
 
رئیس هیات دوچرخه سواری فارس در ادامه تاکید کرد: به زودی از پایگاه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان دیدار خواهیم داشت در این مدت پریموث از مسابقات و برنامه های ما دیدن می کند و نظراتش را برای بهتر شدن اعلام می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.