معاون وزارت بهداشت و درمان ازفوت یکی از مصدومین حادثه خوی که به تهران منتقل شده بود خبرداد و گفت: تا کنون تعداد فوتی های این حادثه به 5 نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدآقاجانی معاون بهداشت و درمان در حاشیه بازدید از حادثه دیدگان شهرستان خوی در جمع خبرنگاران گفت: چهارشنبه گذشته در یکی از روستاهای شهرستان خوی به علت نشت گاز از کپسول پیک نیک آتش سوزی رخ می‌دهد که پرتاب گاز پیک نیک به حیات منزل موجب انفجار سه کپسول دیگر شد و همین انفجار 25 نفر از اهالی روستا را که برای کمک به این منزل آمده بودند دچار سوختگی می کند. مصدومان به خوی اعزام می شوند و پس از گذشت مدتی سه نفر آنها به تبریز و 12 نفر آنان به بیمارستان ارومیه منتقل می‌ شوند.

تعداد فوتی‌‌های آتش سوزی حادثه خوی به 5 نفر رسید

آقاجانی افزود: درمان های اولیه در خوی صورت گرفته بود که به دستور وزیر برای انجام درمان های تکمیلی مصدومان به تهران، اصفهان و ارومیه منتقل شدند.

معاون درمان وزارت بهداشت از فوت یک نفر از مصدومین که به تهران منتقل شده بود خبرداد و افزود: تا کنون 5 نفر از حادثه دیدگان فوت کردند و مابقی وضعیت عمومی مطلوبی ندارند. 4 نفر از مجروحان نیز از ارومیه به اصفهان منتقل شدند. میزان سوختگی حادثه دیدگان بین 80 تا 91 در صد بوده و اکنون 4 نفر آنها در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان بستری هستند.

آقاجانی تصریح کرد: گستردگی سوختگی و افزایش عفونت مجروحان در بیمارستان ارومیه به علت حاد بودن میزان سوختگی بوده است ولازم به ذکر است که تمام اقدامات لازم برای درمان صورت گرفته است.

وی یادآور شد: ضرورت انتقال این مصدومان تکمیل درمانهای فوق تخصصی و استفاده از تیم های دوره دیده و باتجربه بوده است ما نیز حداکثر حمایتهای مالی را برای درمان این مصدومان انجام می دهیم و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار