325 باشگاه ورزشی فعال در استان کرمانشاه دارای مجوز قانونی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معاونت توسعه امور ورزش استان کرمانشاه گفت : هم اکنون تعداد 325 باشگاه ورزشی فعال در استان کرمانشاه با مجوز قانونی در حال فعالیت هستند که در شورای مرکزی ستاد نظارت بر سلامت باشگاههای ورزشی بازدید اولیه همزمان در کلیه شهرستانها با محوریت هیأت پزشکی ورزشی شروع شده است.

جلال عزیزی گفت : هفته گذشته 127 باشگاه ورزشی بازدید اولیه با هدف اطلاع رسانی و ارائه تذکر لازم در خصوص رعایت قوانین جاری، دارا بودن بیمه ورزشی، مبارزه با پدیده شوم و مذموم دوپینگ انجام شده است.
این مقام مسئول در ورزش و جوانان کرمانشاه از برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان و مدیران باشگاههای ورزشی با همکاری هیأت پزشکی ورزشی و اتحادیه باشگاهها خبر داد

عزیزی افزود : دستیابی به جامعه ی سالم با هدف توسعه ورزش و بهبود عملکرد ورزشکاران در اولویت برنامه ریزی های نهاد متولی ورزش قرار دارد و بر این اساس امکان نظارت بر نحوه فعالیت باشگاههای ورزشی با نظر مستقیم جامعه ورزش فراهم شده و از ابزار تشویق، اصلاح، پیگیری و برخورد نیز استفاده خواهد شد.
معاونت توسعه امور ورزش کرمانشاه گفت : با حمایت از ورزش قهرمانی و همگانی در صدد هستیم افزایش چشمگیری در تعداد ورزشکاران سازمان یافته به عنوان یکی از شاخص های توسعه ورزش در سال جاری داشته باشیم.


انتهای پیام/پ




برچسب ها: کرمانشاه ، باشگاه ، فعال ، مجوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.