دبیر هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: بزودی با پرویز مظلومی فسخ قرارداد میکنیم اما این موضوع هیچ ارتباطی به ثبت نشدن قرارداد علیرضا منصوریان و کادر فنی‌اش ندارد.

ثبت قرارداد منصوریان به فسخ قرارداد منصوری ارتباطی ندارد / حاج صفی در ایران برای استقلال بازی میکندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  پندار توفیقی دبیر هیئت مدیره باشگاه استقلال و معاون اقتصادی این باشگاه درباره ثبت شدن قرارداد علیرضا منصوریان گفت:‌از صبح چندین خبرنگار دلیل این موضوع را از من پرسیده‌اند که من با صراحت بارها گفتم این ثبت نشدن قرارداد منصوریان هیچ ارتباطی به فسخ قرارداد مظلومی ندارد ما مشغول بررسی قرارداد منصوریان هستیم و حتم بدانید پس از بازگشت از اردوی ارمنستان قرارداد اعضای کادر فنی استقلال به ثبت می رسد.

 در همه جای دنیا اینگونه است که وقتی سرمربی از یک تیم می رود ثبت قرارداد مربی جدید اندکی زمان میبرد اما شما مطمئن باشید که فسخ نشدن قرارداد مظلومی با ثبت قرارداد منصوریان تداخلی ندارد.

وی درباره طلب 800 میلیونی مظلومی گفت: درباره این موضوع اطلاعی ندارم و هنوز به جمع بندی نرسیدیم به زودی با پرویز مظلومی که یکی از بزرگان تاریخ باشگاه استقلال است جلسه ای برگزار میکنیم و هم با وی فسخ قرارداد میکنیم و هم قرارداد منصوریان را ثبت میکنم البته بازهم تاکید میکنم این دو موضوع ربطی به هم ندارد.

توفیقی درباره جذب احسان حاج صفی گفت: احسان حاج صفی جزو گزینه های اصلی استقلال است و اگر در بخواهد در ایران بازی کند به طور حتم با استقلال قرارداد می بندد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۲ ۱۵ تير ۱۳۹۵
درباره باشگاه استقلال تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۳ تير ۱۳۹۵
لطفا متن های خبری تون رو چندبار مرور کنید.مظلومی فسخ قرارداد میکنه و منصوریان ثبت .که شما برعکس اطلاع رسانی کردید.
درسرتیتر همین خبر هم به اشتباه فسخ منصوری تایپ شدکه مظلومی صحیح است.
باتشکر
آخرین اخبار