امسال خیرین بیش از شش میلیارد ریال به افراد نیازمند کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان در جشن رمضان گفت: جشن رمضان با هدف جمع آوری کمک برای اطعام نیازمندان، اکرام ایتام، تأمین جهیزیه، مسکن و درمان نیازمندان برگزار می شود که امسال از سوی خیرین بیش از شش میلیارد ریال برای کمک به به افراد تحت پوشش جمع آوری شد.  
وی اظهار کرد: در شهرستان فسا 800 یتیم تحت پوشش است که توسط 4 هزار و 800 حامی حمایت می شوند.
بهزادی ادامه داد: هر یتیم حدود شش حامی دارد که ماهانه مبلغ 150 هزار تومان به ایتام کمک می کنند.
بهزادی افزود: کمیته امداد این شهرستان حدود 20 هزار نفر تحت پوشش دارد و محرومان را به صورت دائمی تحت پوشش قرار داده و خدماتی مانند مسکن، جهیزیه، درمان، اشتغال، مشاوره و وام را به آنان ارائه می کند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فسا گفت: برگزاری جشن های رمضان برای حمایت از محرومان و نیازمندان است و استفاده از ظرفیت مسئولان و نیکوکاران در این شهرستان از مهمترین اقدامات این ماه مبارک رمضان و در راستای فقرزدایی است.
وی با اشاره به این که شهرستان فسا به عنوان دومین شهر استان فارس بعد از شیراز از سوی افراد خیر و نیکوکار مورد حمایت قرار می گیرد افزود: سالانه بیش از دو میلیارد و پانصد میلیون تومان کمک نقدی از سوی این افراد به این نهاد در قالب صدقات، اکرام ایتام انجام می دهند.
وی گفت: امسال در ماه مبارک رمضان بیش از یک هزار سبد حمایتی به ارزش 50 میلیون تومان به افراد تحت حمایت اهدا شد.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: کمک ، میلیاردی ، خیرین ، فسا ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار