نائب رییس بانوان فدر اسیون اسکی از حال و هوای این روزهای بانوان اسکی باز می گوید.

میترا نوری نائب رییس بانوان فدراسیون اسکی در گفت و گو با خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار داشت: بانوان در بخش های اسکی چمن، آلپاین، صحرانوردی و اسنوبرد فعال هستند. از ابتدای سال 95 دو رویداد بین المللی فیز را در رشته اسنوبرد برگزار کردیم. به علاوه این که برای اولین بار کد فیز( فدراسیون جهانی اسکی ) برای بانوان ایرانی فعال شده است.

وی ادامه داد با توجه به جلسه ای که با مسئولان فدراسیون داشتیم قرار بر این شد، تیم های شرکت کننده در لیگ اسکی چمن هر کدام یک اسکی باز خانم نیز داشته باشند.

نوری درباره مسابقات بین المللی پیش روی بانوان افزود مسابقات آسیایی در پیش است. در این رقابت ها علاوه بر اعزام ورزشکار دررشته آلپاین، در بخش های صحرانوردی و اسنوبرد نیز اعزام خواهیم داشت. المپیک زمستانی کره جنوبی نیز در راه است که برای حضور موفق بانوان در این رقابت ها برنامه ریزی شده است. زمستان 95 فصل اسکی 2016 و 2017 می باشد و در دو بخش آلپاین و صحرانوردی نیز شرکت می کنیم. به علاوه این که در صورت تایید میزبانی ایران در مسابقات چمن جوانان جهان دختران ما که اکنون در اردو بسر می برند در این رقابت ها حضور می یابند. 

نائب رییس بانوان فدراسیون اسکی خاطر نشان کرد بانوان اسکی باز با توجه به نوع پوشش و انجام این ورزش در فضای باز نسبت به بانوان رشته های دیگر با مشکلات کمتری روبرو هستند. در واقع مشکلات خانم ها و آقایان در اسکی شبیه یکدیگر است و این فرصت مناسبی است برای بانوان.

وی اضافه کرد بانوان بسیاری به اسکی علاقمند هستند. این وظیفه ما در فدراسیون است که با برنامه ریزی صحیح به علاقمندی آنان سمت و سو دهیم تا بتوانند در میادین مختلف موفق ظاهر شوند و کسب مدال کنند.

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها: اسکی ، بانوان ، صحرانوردی ، چمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار