مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت : با توجه به تمام پیشنهاداتی که داشتم اما استقلال تنها انتخاب من بود

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان کاوه رضایی پس از ثبت قرارداد در هیات فوتبال گفت :خدارو شکر که به تیم بزرگی همچون استقلال پیوستم و امیدوارم با این تیم قهرمانی را تجربه کنم .

وی ادامه داد : من استقلال را انتخاب کردم و مشکلی هم با هواداران پرسپولیس ندارم و در حال حاضر نیز عضو باشگاه بزرگ استقلال هستم و از تمام پیشنهاد هایی که داشتم استقلال انتخاب من بود .

مهاجم تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه عکس‌های منتشر شده از او در قطر گفت :در هر صورت من هر جایی که سفر بروم عکس هایی را منتشر می کنم و مساله خاصی نیست و ربطی به بازار گرمی نداشت اما ترجیح دادم در ایران باشم و یک در تیمی که تمام شرایطش مهیا است بازی کنم .

وی درباره اینکه پرسپولیسی‌ها به دلیل نرفتن به تیم آنها ز دست او ناراحت هستند گفت : من بازیکن آزاد بودم و می توانستم با هر تیمی مذاکره کنم و باید بگویم با تیم استقلال دو ساعت مذاکره کردم که در نهایت قرارداد بستم 

وی در واکنش به این سوال که ظاهرا به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد یک و نیم میلیارد تومان را داده بود، گفت: در ابتدا باید بگویم اگر بحث مالی مطرح بود، به قطر می‌رفتم اما همان طور که گفتم تصمیم گرفتم یک سال دیگر در ایران بمانم و استقلال را انتخاب کردم. جا دارد از باشگاه ذوب آهن نیز تشکر کنم چرا که باعث پیشرفت من شدند اما در حال حاضر عضو باشگاه استقلال هستم .

مهاجم استقلال درباره وضعیت شهباززاده توضیح داد: سجاد دوست صمیمی من است و برای او خوشحال هستم. امیدوارم رفتنش برای او بهترین اتفاق زندگی‌اش باشد. آرزوی قلبی من این است که شهباززاده پیشرفت کند.

وی در پایان در خصوص بر تن کردن پیراهن برهانی گفت: افتخار بزرگی است که در استقلال حضور دارم و از طرفی برهانی چند سال در استقلال بازی کرده و آقای گل بوده و افتخار بزرگی است که این پیراهن او را بر تن کنم و تمام تلاشم این است موفق باشم .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار