نکته های کلیدی سخنان رهبر انقلاب در قالب اینفوگرافی در صفحه اینستاگرام نقل قول های ایشان می تواند در بهبود زندگی های مادی و معنوی بسیار تأثیرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفحه اینستاگرام نقل قول هایی از رهبر انقلاب، هر روز با گوشه ای از سخنان پر بار ایشان به روز می شود. توجه به این نکات در بهبود زندگی های دنیوی و اخروی بی تأثیر نیست و میتواند الهام بخش و نوید دهنده یک زندگی خوب باشد.
 

رهبرانقلاب در ديدار رمضانی دانشجویان تبیین کردند: مأموریت تشکل‌های دانشجویی انقلابی دانشجو نمی‌تواند خودش را از مبارزه برکنار ببیند.


رهبر انقلاب: آمریکا دشمنی خودش را پنهان نمیکند. حالا ممکن است رئیس جمهور آمریکا روز عید نوروز مثلاً سفره‌ی هفت سین هم پهن کند، امّا هواپیمای مسافری را هم میزنند؛ در کنگره‌ی آمریکا همه‌ی آنچه را ممکن است علیه جمهوری اسلامی به کار برود تصویب میکنند و رئیس جمهور آمریکا هم همان را امضا میکند و اجرا میکند. ۱۳۹۵/۰۳/۲۵


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بیانات اخیر خود به تبیین مفهوم جهاد کبیر در قرآن و لزوم تبعیت نکردن از دشمن پرداخته‌اند. به همین مناسبت پایگاه اطلاع‌رسانی "چهار وظیفه بزرگ در عرصه جهاد کبیر" را درباره‌ی الزامات جهاد کبیر با استفاده از بیانات رهبر انقلاب در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه افسری امام حسین (علیه‌السلام) مورخ ۱۳۹۵/۳/۳ منتشر می‌کند.


رهبر انقلاب: حقوق بشری که غرب می‌گوید بر مبنای غلطی تنظیم شده و لازم است حقوق بشر اسلامی با پایه‌های متقن و عقلانی در افکار عمومی جهان و مجامع حقوقی تبیین و پیگیری شود. ۹۵/۴/۹


رهبر معظم انقلاب: درسهای رمضان غلبه دادن منافع ديگران بر منافع خود.


رهبر معظم انقلاب: درسهای رمضان غلبه اراده انسان خداجو بر هوس‌ها و لذات مادی.


رهبر معظم انقلاب: درسهای رمضان سخت گرفتن بر خود و انفاق به ديگران.


رهبر معظم انقلاب: درسهای رمضان حفظ اتحاد ملی با محوریت توحید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.