ریاست جمهوری افغانستان در پیوند به اظهارات اخیر سرتاج عزیز که گفته بود سرکوب تروریستان در آن کشور سبب افزایش حملات بیشتر از طرف آنها می‌شود واکنش نشان داده که این موضع خلاف تعهدات این کشور می‌باشد.

ارگ در واکنش به اظهارات سرتاج عزیز: پاکستان بی تعهد...
به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، ریاست جمهوری افغانستان در پیوند به اظهارات اخیر سرتاج عزیز مشاور خارجی نخست وزیر پاکستان که گفته بود سرکوب تروریستان در آن کشور سبب افزایش حملات بیشتر از طرف آنها می‌شود واکنش نشان داده که این موضع خلاف تعهدات این کشور می‌باشد.

شاه حسین مرتضوی معاون سخنگوی رییس جمهور در این ارتباط گفت: اظهارات اخیر سرتاج عزیز خلاف تعهدات پاکستان در نشست‌های چارجانبه می‌باشد که تعهد کرده بود علیه تروریستانی‌ که به صلح حاضر نمی‌شوند جدی برخورد می‌کند.

این واکنش به اظهارات اخیر سرتاج عزیز در حالی مطرح شده که او دیروز در کنفرانس خبری گفته بود که علیه افراط گرایان و طالبان در آن کشور حمله سنگین انجام نمی‌شود اگر با آنها برخورد سخت شود حملات هراس افگنی در آن کشور توسط تروریستان بیشتر می‌شود.

شفقنا نوشت: همچنان سرتاج عزیز در این کنفرانس گفته بود که به رهبران طالبان افغانستان در آن کشور پناه داده نشده و این کشور از شبکه حقانی حمایت نمی‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار