هواداران استقلال در فضای مجازی به بازیکن خود بی احترامی نمی کنند

منصوریان: قدم شهباززاده روی چشم ما است/رابسون امشب با استقلال قرارداد رسمی می بندد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: قدم سجاد شهباززاده در صورت بازگشت به استقلال روی چشم ما است اما اگر با تیم ترکیه ای قرارداد ببندد، هواداران ما مانند برخی تیم ها به وی توهین نمی کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان پس از دیدار دوستاته استقلال با تیم امید خود گفت: این اولین بازی دوستانه ما بود. نتیجه در بازی های تدارکاتی مهم نیست چرا که قصدمان  کار تاکتیکی است و با این بازی ها روند و سیستمان مشخص می شود.

وی افزود:  تیم علی سامره حق داشت که با ما بازی کند. می خواستیم هم کار تاکتیکی انجام دهیم و تا حدودی از نظر فیزیکی تحت فشار باشیم. 

منصوریان ادامه داد: بازیکنانی را که سامره معرفی کرده بود را زیر نظر گرفتم. جهت همکاری با آکادمی با حسن روشن هم صحبت کردم. قصد داریم بازیکنان چند میلیاردی را تولید کنیم.

منصوریان درباره برنامه های آتی استقلال بیان کرد: بازی بعدی ما  در اردوی ارمنستان برگزار می شود. سعی داریم با تیمی از لیگ برتر ایران و همچنین تیمی که سطحی بالاتر از لیگ برتر دارد، بازی کنیم.

وی افزود: هیچ بازیکنی در استقلال حاشیه امنیت ندارد و تمام بازیکنان باید آماده باشند. سال گذشته در نفت بازیکنی قلمی به نام مجتبی حق دوست را جذب کردم که همه انتقاد کردند اما همان بازیکن به پرسپولیس گل زد.

سرمربی استقلال درباره احتمال کسر سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: امیدوارم سهمیه امارات کم شود و ما با 1+3 قدم به پلی آف بگذاریم. افزایش سهمیه امارات به ضرر استقلال و پرسپولیس است. در این صورت ما میهمان می شویم و پرسپولیس میزبان و آنگاه باید به رقابت ها ملی نگاه کرد و بحث رنگی را کنار گذاشت.

منصوریان درباره آخرین وضعیت سجاد شهباززاده اظهار کرد: به پیشرفت بازیکن نگاه مثبتی داریم اما من سجاد صحبت کردم چرا که روی او نظر دارم.  زوج شهباززاده و رضایی در سایپا امتحان خوبی پس داده و من می خواستم این زوج را در استقلال تکرار کنم. وقتی سجاد به من گفت پیشنهاد دارم هم خوشحال شدم و هم ناراحت و اگر این پیشنهاد به صلاح بازیکن و باشگاه باشد روی آن بحث خواهیم کرد. قدم شهباززاده روی چشم ما است و اگر از استقلال هم برود هواداران ما مانند برخی تیم ها توهین نمی کنند.

وی افزود: نباید در فضای مجازی به سجاد توهین شود.  اگر سجاد قرار داد بسته است باید منافع باشگاه لحاظ شود. سجاد شماره پیراهنی که من می پوشیدم را در استقلال به تن می کند.

سرمربی استقلال درباره احتمال حضور احسان حاج صفی در استقلال بیان کرد: اولویت وی آلمان است اما در ایران اولویتش سپاهان و استقلال هستند. سپاهان خانه این بازیکن است و استقلال هم تیم پرطرفداری است.

وی  افزود: بازیکنی مانند حاج صفی  باید این شانس بازی مقابل 25 میلیون هوادار را داشته باشد. پشت پرده و میان پرده ای در مذاکرات ما وجود ندارد. حاج صفی بازیکنم بوده و با مدیر برنامه هایش صحبت کردیم.

منصوریان درباره توقع قهرمانی از استقلال با توجه به ستارگان پرشمار این تیم، گفت: تعریف تان از ستاره چیست؟ تمام بازیکنان استقلال و پرسپولیس توانایی ستاره شدن را دارند اما باید شرایط حضور جوانان هم در استقلال فراهم شود. حضور بازیکنانی چون کاوه رضایی ، آرش افشین و بختیار رحمانی سبب پایین آمدن میانگین سنی تیم و بالا رفتن توقع هواداران شده است. 

وی افزود: در سال های گذشته شکل بازی تیم زیبا نبود و به همین دلیل تعداد هواداران کاهش یافت. ما باید این روند را تغییر دهیم. فکر می کنم حضور بازیکنانی چون رحمتی، خسرو حیدری و مگویان می تواند به هواداران برای آمدن به ورزشگاه انگیزه دهد.

منصوریان درباره احتمال مشکل آفرینی ستارگان استقلال بیان کرد: به نظر من بهترین تیم 10 سال اخیر استقلال تیم سال 1384 بود که خودم در آن بازی می کردم. از آن بهتر تیم لیگ دوازدهم بود که در تمام نقاط زمین ستارگان تیم ملی حضور داشتند. بازیکنانی چون نکونام ، آندو، فریدون زندی، فرهاد مجیدی، امیرحسین صادقی و ... همه از لحاظ بدنی در اوج بودند. هوادار باید انگیزه کافی داشته باشد و این انگیزه از دیدن ستارگان، بازی زیبا و نتیجه گرفتن تیم به دست می آید.

وی درمورد شرایط رابسون جانواریو برزیلی اظهار کرد: ما وی را به اسم رابسون می شناسیم. از کمیته فنی و مدیریت باشگاه خواستیم که 20 دقیقه در تمرین شرایط او را ببینیم. البته اگر این بازیکن دچار آسیب دیدگی می شد حدود 800 میلیون ضرر می کردیم جانواریو امشب با ما قرارداد رسمی می بندد.

سرمربی استقلال درباره شکایت پرسپولیس از کنعانی گفت: ساعت 11:30 فهمیدم که او قراردادی ندارد و ساعت 12:30 با وی قرارداد بستم. عقد قرارداد کنعانی به همین سادگی بود و تنها مرجع ما هم سازمان لیگ است در هرحال پرسپولیس برای ما رقیبی قابل احترام است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار