دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: کلاهبرداری خودرو در جنوب سیستان و بلوچستان ربطی به مباحث قومی و مذهبی ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از زاهدان؛محمد مرزیه افزود: دستگاه قضایی با کسانی که با استفاده از تریبون و جایگاه خود برای دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی در زمینه پرونده کلاهبرداری خودرو در جنوب سیستان و بلوچستان فعالیت کنند، بدون اغماض برخورد می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه عزم دستگاه قضایی برای رسیدن مردم به مطالباتشان است، افزود: مردم باید برای رسیدن به حقوق خود در این زمینه به دستگاه قضایی مراجعه کرده و شکایت کنند.

وی ادامه داد: افراد با نفوذ در این زمینه احساس خطر کرده و نمی‌گذارند شاکیان شکایت خود را به دستگاه قضایی تسلیم کنند، اما انتظار می‎رود مردم به دستگاه قضایی اعتماد کنند و بدانند که حقوقشان پیگیری خواهد شد.

مرزیه ادامه داد: در برخی از سایت‎ها اعلام شده است فردی که اقدام به کلاهبرداری در جنوب سیستان و بلوچستان کرده کارمند بازنشسته یک ارگان دولتی بوده که ارگان مربوطه این جریان را تکذیب کرده است.

وی تاکید کرد: این فرد کلاهبردار متولد سال 1354 است و فردی با این سن نمی‌تواند بازنشسته ارگانی باشد.

وی گفت: مردم از طریق افرادی که دارای نفوذ بوده‌اند به این فرد اعتماد کرده‌اند و زمانی که وی از کشور خارج شده است متوجه کلاهبرداری شده‌اند که این نشانه فقر فرهنگی و عدم آگاهی مردم است که به چنین فردی اعتماد کرده‎اند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۱۳ تير ۱۳۹۵
سلام عزیز جان برادر این خبر خدایش نیاز به یک مقدمه ای نداشت ما که نفهمیدیم یعنی چی دقت کن درسته روزه هستیدولی دقت کنید الکی حجم نت مارو گرفتید.