سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گزینه‌های معرفی شده برای تقویت خط حمله تیمش را همچنان رد می‌کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛مسئولان باشگاه پرسپولیس منتظر برانکو ایوانکوویچ هستند تا در نهایت او از بین گزینه‌های معرفی شده یکی را به‌عنوان جانشین مهدی طارمی انتخاب کند. در بین گزینه‌های معرفی شده به باشگاه پرسپولیس فعلاً یک بازیکن بیشترین شانس را برای سرخپوش شدن دارند.

شاید شاخص‌ترین مهاجمی که به باشگاه پرسپولیس معرفی شده است، رالف سئونتینس، مهاجم تیم ونلو هلند باشد، مهاجم ۱۹۲ سانتیمتری که فصل پیش در لیگ دسته اول هلند موفق شد ۲۷ گل به‌ثمر برساند و ۱۴ پاس گل بدهد،  همان لیگی که علیرضا جهانبخش در سال ۱۵-۲۰۱۴ در آن با پیراهن نایخمن موفق شد ۱۲ گل به‌ثمر رسانده و ۱۸ پاس گل بدهد. جهانبخش با این عملکرد بهترین بازیکن لیگ دسته اول هلند شد. جالب اینکه در همان فصل هم سئونتینس با پیراهن تیم تستا ۱۷ گل به‌ثمر رساند، اما چون نایخمن موفق شد راهی لیگ برتر هلند شود، جهانبخش عنوان بهترین بازیکن را تصاحب کرد.

سئونتینس دو فصل دیگر با باشگاه ونلو قرارداد دارد و به این خاطر باشگاه پرسپولیس برای جذب او باید مبلغی را جداگانه برای دریافت رضایت‌نامه‌اش هزینه کند.

پروژه انتخاب جانشین برای طارمی همچنان در باشگاه پرسپولیس در جریان است و به‌نظر می‌آید برانکو بعد از رد کردن گزینه‌های مختلف بیشتر تمایل دارد مهاجم جدید تیمش از بلوک شرق باشد.

منبع: 11 نیوز

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۲ تير ۱۳۹۵
چرااز تمدیدامیدابراهیمی چیزی نمیگی