مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: تا پایان امسال بخش عمده پروژه‌های باقی مانده مسکن مهر استان به متقاضیان تحویل می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عبدالله بهادری گفت: خوشبختانه استان با تحویل33 هزارواحدمسکن مهر از 47 هزار واحد در دستور کار در شهرهای بالای 25 هزارنفر جمعیت، از نظر عملکردی نسبت به میانگین کشوری بالاتر است.

وی افزود: از 14 هزارواحد باقی مانده، دو هزارواحد در قالب قراردادهای سه جانبه است که مستقیما مسئولیت تحویل آن به عهده اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه است و قطعا این تعداد تا پایان سال 95 به متقاضیان واگذار خواهد شد.

بهادری گفت: دیگر واحدهای باقیمانده در قالب تعاونی با قراردادهای 99 ساله و تعاونی خود مالک تعریف شده اند که باید با همکاری اداره کل تعاون و شورای مسکن و رفع مشکلات و موانع موجود، زمان تحویل آنهابه حداقل برسد که البته اداره راه و شهرسازی هم در این راستا با تمام توان پای کار است.

مدیرکل راه و شهرسازی ابراز امیدواری کرد: صرف نظر از واحدهای فاقد متقاضی که از گردونه تعهد تحویل خارج می شوند، با برگزاری هر ماهه این نشست و حل مشکلات بین تعاونی ها، شرکت های سازنده، خدمات زیر بنایی و روبنایی،تا پایان امسال هفت تا هشت هزار واحد مسکن مهربه متقاضیان تحویل شود.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، عمده ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.