نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار با صدور بیانیه ای از حضور بابصیرت و باشکوه مردم استان در راهپیمایی روز قدس تقدیر کردند.

تقدیر امام جمعه ایلام و استاندار از حضور مردم در راهپیمایی روز قدسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ متن بیانیه حجت الاسلام و المسلمین لطفی و محمد رضا مروارید بشرح زیر است:
 روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه پرفیض رمضان‌المبارک و روز رساترین فریاد علیه موجودیت نامشروع ، غیر انسانی ، کودک کشی و تجاوز صهیونیست ها و روز حمایت همه جانبه از فلسطین قهرمان در جای جای ایران بوده که هر ساله ملت بزرگوار ایران اسلامی همگام و همصدا با سایر آزادگان و عدالت خواهان جهان شعار دفاع از فلسطین و مظلومین و مبارزه با اشغالگران صهیونیست تروریست پرور را سر می دهند.

امت مرزدار و شهید پرور استان ایلام نیز با پشت ‌سر گذاشتن و درک ایام و لیالی پربرکت قدر، یکبار دیگر با حضور حماسه ساز و پرصلابت خود در راهپیمایی شکوهمند روز جهانی قدس ، همصدا با جهان اسلام ، غـریـو آزادی قدس شریف و فلسطین مظلوم را سر داده و نفرت و انزجار و برائت خود از ظلم و جور رژیم غاصب آدمکش صهیونیستی را فریاد زدند.

به پاس این حضور شکوهمند و حماسه ساز ، مراتب تقدیر و تشکر صمیمانه خود را از بصیرت بالا و مثال زدنی اقشار مختلف مردم غیور و غیرتمند این سامان اعلام می داریم.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.