مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه اسدآباد گفت: در شهرستان اسدآباد 46 پایگاه مقاومت بسیج محلات برادر و خواهر مجری طرح جوانه‌های صالحین هستند.

اجرای طرح جوانه‌های صالحین در 46 پایگاه مقاومت اسدآباد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام یزدان شاهمرادی با اشاره به برگزاری طرح جوانه‌های صالحین در اسدآباد بیان داشت: هدف عمده از طرح جوانه‌های صالحین در پایگاه‌های مجری پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با هدف سازماندهی و ارتقاء اعضاء حلقه‌های صالحین است.


وی با بیان اینکه جذب نیروهای جدید به حلقه‌ها از دیگر اهداف این طرح است، افزود: در طرح جوانه‌های صالحین کلاس‌های مختلف در عرصه‌های هفتگانه ماموریت پایگاه‌ها از قبیل قرآنی، پژوهشی، سازندگی، ورزشی، فرهنگی، امنیتی، عملیات و امداد ونجات و با مدیریت رده‌های مربوطه آن برگزار می‌شود.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه اسدآباد تصریح کرد: در شهرستان اسدآباد 46 پایگاه مقاومت بسیج محلات برادر و خواهر مجری این طرح هستند و تعدادی از پایگاه‌های دیگر نیز به صورت داوطلبانه و مازاد این برنامه را در سطح پایگاه مقاومت خود اجرا می‌کنند.

وی ادامه داد: در راستای تقویت و کیفی برگزار شدن این برنامه، قرارگاه جوانه‌های صالحین در سطح سپاه ناحیه تشکیل و توافقات خاصی با حوزه‌های علمیه برادران و خواهران و اداره فنی و حرفه ای و هلال احمر شهرستان برای تامین مربی و استاد در رشته‌های مختلف نظیر امداد و نجات، صنایع دستی، معرق کاری، خیاطی و گلدوزی در این طرح برنامه‌ریزی شده است.

شاهمرادی عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های این طرح بازدید از نوجوانان و جوانان از کارگاه‌هایی است که در راستای اقتصاد مقاومتی ایجاد شده و فعالیت دارند.

انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.