مدیر شعب بانک مسکن استان کرمانشاه گفت: تسهیلات با سپرده گذاری از محل حساب های سه گانه صندوق پس انداز مسکن یکم، صندوق پس انداز مسکن و صندوق پس انداز ساخت مسکن با دو درصد کاهش سودنسبت گذشته و بانرخ سود یازده درصد پرداخت می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهروز اندایش  گفت :سقف تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم 600میلیون ریال و صندوق پس انداز مسکن و صندوق پس انداز ساخت مسکن به ترتیب 200میلیون ریال و300میلیون ریال است.

مدیر شعب بانک مسکن استان کرمانشاه گفت: انواع تسهیلات مسکن با شرایط و نرخ سودهای مصوب شورای پول و اعتبار درشعب بانک مسکن پرداخت می شود.

اندایش افزود: تسهیلات مشارکت مدنی ساخت نیز در دوبخش انفرادی و مجتمع با توجه با اینکه نوع ساخت سنتی، صنعتی یا با استفاده از فناوری نوین باشد پرداخت می شود.

وی گفت: در صورت احداث مسکن به شکل سنتی درشهر کرمانشاه900میلیون ریال، صنعتی یک میلیارد و یکصد میلیون ریال و چنانچه فناوریهای نوین در ساخت واحد مسکونی استفاده شود یک میلیارد و سیصد میلیون ریال تسهیلات به متقاضی پرداخت می شود. مرجع تشخیص و معرفی مشتری برای انواع ساخت های سنتی، صنعتی و فناوری نوین نیزاداره کل راه و شهرسازی است.

پرداخت تسیهلات بافت فرسوده به میزان400میلیون ریال در شهر کرمانشاه و 300 میلیون ریال در شهرستانهای استان از دیگر انواع تسهیلات بانک مسکن است که مدیر بانک مسکن استان اعلام کرد.

وی افزود: به این منظور لازم است ابتدا خریدار و فروشنده توافق در خصوص معامله داشته باشند سپس با مراجعه به بانک مسکن برای استفاده از این طرح اسناد و مدارک لازم را ارائه دهند.


انتهای پیام/پ



برچسب ها: کرمانشاه ، مسکن ، درصد ، سود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.