دومین نماینده فدراسیون جهانی اسکی برای بازدید از پیت اسکی و بررسی شرایط میزبانی ایران در مسابقات اسکی روی چمن جهانی جوانان وارد ایران شد.

بازدید نماینده فدراسیون جهانی اسکی از پیست دیزینبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نماینده فدراسیون جهانی اسکی  شب گذشته وارد ایران شد تا با بررسی وضعیت پیست دیزین، تا تصمیم نهایی برای بازگرداندن میزبانی مسابقات اسکی روی چمن جوانان جهان  به ایران را بگیرد.  پیتر گردول نماینده فدراسیون جهانی تا دقایقی دیگر از پیست دیزین بازدید می کند.

پژمان مزینانی رییس کمیته اسکی روی چمن فدراسیون اسکی در این باره به خبرنگار ما گفت: با رایزنی های انجام شده قرار بر این شد نماینده ای از فدراسین جهانی ازپیست بازدید کند تا تصمیم  درباره بازگرداندن میزبانی مسبقات قهرمانی جوانان جهان به کشورمان نهایی شود.

وی ادامه داد تمامی مشکلاتی که از سوی فدراسیون جهانی از یست دیزین گرفته شده است همگی رفع شده. اما به دلیل استعفای برخی از مدیران در قدراسیون جهانی اسکی( فیز)، تصمیم گیری در باره این موضوع با  تاخیر مواجه شده است. لازم است هرجه سریعتر تکلیف میزبانی مشخص شود تا تیم های شرکت کننده نیز تکلیف خود را بدانند.

شایان ذکر است در صورت پذیرش میزبانی ایران، این رقابت ها ازچهارم تا هفتم مرداد ماه در پیست اسک دیزین  برگزار می شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار