وزیر کشور گفت: با وجود مشکلات اقتصادی و درآمد پایین مردم در کشور،در حال حاضر توسعه کشور در دولت یازدهم قابل مقایسه با دوره های قبل نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ عبدالرضا رحمانی فضلی در مراسم تودیع و معارفه استانداران جدید و پیشین خراسان جنوبی افزود : استان خراسان جنوبی مردمانش به تدین، اخلاق، قناعت، همراهی با انقلاب و رهبر معروف است.

وی گفت : مردم این استان در ایام انقلاب و در زمان تحریم همواره نقش خود را ایفا کرده‌اند و تصویر ذهنی من از استان تدین و تلاش است و این حقشان است که به حداقل توقعات خود برسند.

وی افزود : آنچه شما محرومیت می‌گویید استانهای سیستان، کرمانشاه، چهامحال و بختیاری و... وضعیت بهتر از اینجا ندارند.

وزیر کشور اظهار کرد: ایران کشوری بوده است که رقم های نفتی به هشت میلیون بشکه در روزه رسیده بود و انقلاب آن را در دست گرفت به امید اینکه عدالت و پیشرفت را در پیش بگیرد.

رحمانی فضلی خاطر نشان کرد: مسئولان باید افق های روشن و راه برای توسعه استان را به مردم نشان دهند و دوش به دوش آن ها حرکت کنند.

وی گفت: برای مردم باید ایده طراحی کرد و آن ها را در صحنه نگه داشت.

رحمانی فضلی ضمن تاکید بر عوض شدن نظام برنامه ریزی افزود : با جذب سرمایه گذار خارجی و داخلی و دعوت از آنها می توان قدم مهمی در رشد اقتصادی استان برداشته شود.

وزیر کشور با تبریک به استاندار جدید از وی خواست تا خط تعادلی دولت را دستور کار خویش قرار داده و از رفتن به حاشیه های سیاسی دوری کند.

انتهای پیام/غ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار